GRendal Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 I Ski-miljøet går det nå sterke rykter at det bare er et spørsmål om tid før Aksel Lund Svindal kommer ut av skapet. Hvorvidt dette stemmer eller ikke kan jeg bare spekulere om, men jeg synes ikke akkurat Disse Mancuso-ryktene gjør annet enn å fyre opp under dette. De har vært "venner" i flere år og kaller forholdet alt annet enn et forhold, kanskje hun er lesbisk og, noe som ikke akkurat er stuerent i det konservative USA. Diskutèr Lenke til kommentar
Populært innlegg archongamer Skrevet 24. juli 2010 Populært innlegg Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Hem bryr seg med hva han er? Fyren sin offentlige rolle er skikjører, og hva han putter tissen sin i bryr i hvertfall meg der man er høyest på bærtur. Endret 24. juli 2010 av archongamer 21 Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hem bryr seg med hva han er? Fyren sin offentlige rolle er skikjører, og hva han putter tissen sin bryr i hvertfall meg der man er høyest på bærtur. Nettopp - hvorfor bry seg? Han et er menneske han også. Homofil, hetrofil, bifil eller what-so-ever. 7 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jaha ja hvis han er det så er jo det flott for han da bryr meg lite om hans legning 1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 For en tragedie. Her har man et menneske jeg respekterte, et menneske som vant en eller annen medalje i et OL. OGSÅ LIKER HAN GUTTER? Nei, la oss for all del håpe at han blir bannlyst fra dette landet. 5 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er Svindal homofil? Kan ikke si jeg bryr meg, men...... Lenke til kommentar
Dr. Professor Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) For en tragedie. Her har man et menneske jeg respekterte, et menneske som vant en eller annen medalje i et OL. OGSÅ LIKER HAN GUTTER? Nei, la oss for all del håpe at han blir bannlyst fra dette landet. Viktig at dette skjer fortset mulig, før flere blir smittet. Litt mer seriøst, Aksel er og blir kongen. Det er det ingen tvil om, samme om han liker Adam eller Eva. Endret 3. august 2010 av Dr. Professor Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 bra at dette skjer. Homofile trenger flere forbilder. 1 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hva er greia med "forbilder" ...? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hva er greia med "forbilder" ...? et forbilde er jo en person du beundrer og som du vil gjøre mye av det samme som denne personene har gjort Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ikke at jeg bryr meg så mye om dette, men hva er egentlig kildene dine? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hva er greia med "forbilder" ...? et forbilde er jo en person du beundrer og som du vil gjøre mye av det samme som denne personene har gjort Jaja, men er ikke homofile forbilder passé? Er det noen hovedsteder i Europa som ikke har homoparader etc.? 1 Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hva er greia med "forbilder" ...? Hva er greia med homser? Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Om han er homo så er det en synd og en skam at han ikke får forplantet seg. Spesielt med tanke på hans kvaliteter foruten at han er homo. 1 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Stå frem, Aksel! 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nå blir mange av venninnene mine skuffet om det er sant:P På en annen side, det ville faktisk ikke overraske meg. Det at han er evt. er homo endrer likevel ikke mitt syn på Aksel som er en av verdens mest sympatiske og kuleste idrettsutøvere. Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Om han er homo så er det en synd og en skam at han ikke får forplantet seg. Spesielt med tanke på hans kvaliteter foruten at han er homo. Han kan da formere seg selv om han er homo. Det betyr jo ikke at han ikke kan ha sex med andre jenter. Mange homofile har sex med folk av motsatt kjønn. Det er faktisk helt vanlig - og er ikke noe problem for de fleste. 1 Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Får håpe han velger rett trasè i løypa ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
datagnom Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Dette er en helt tåpelig tråd. At vi skal bry oss om sånt? vi har ingenting med det og det har ingenting å si. Så hvorfor ikke legge denne helt "DØD" Skjønner at de fleste er enig om det. Å begynne å spekulere i noe sånt er jo helt teit. Ja jeg er enig, han virker veldig sympatisk og et godt forbilde som utøver og person etter det jeg har lest og sett på tv. Takk Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Om han er homo så er det en synd og en skam at han ikke får forplantet seg. Spesielt med tanke på hans kvaliteter foruten at han er homo. Han kan da formere seg selv om han er homo. Det betyr jo ikke at han ikke kan ha sex med andre jenter. Mange homofile har sex med folk av motsatt kjønn. Det er faktisk helt vanlig - og er ikke noe problem for de fleste. Da kalles det å være bifil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå