martita Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny telefon og er usikker på hvilken. hittil har jeg bare hatt nokia men begynner å bli litt lei av småfeil og slikt som går igjen på flere av deres telefoner... Hva vil dere anbefale meg av HTC (desire) eller iPhone (4)? kom gjerne med en begrunnelse Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 iPhone 4 er bedre enn Desire, men er til gjengjeld vanskligere å få tak i samt dyrere. Desire er kanskje litt mer for pengene. Men har du vurdert Galaxy S? Eneste fordel jeg ser med Desire er at det er Android, som er mer åpent enn et veldig strengt iOS. iPhone 4 er kraftigere, har bedre kamera og skjerm. Galaxy S har like bra skjerm som iPhone 4 og er like kraftig og stor. Litt dårligere kamera. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Reint personleg ville eg nok gått for iPhone 4. HTC Desire har eg ikkje uendeleg mykje erfaring med, men eg tykkjer om iPhone 4. At software og hardware er frå same leverandør forsikrer meg om at programvaren fungerer optimalt, og at eg ikkje får alt for mykje problemer med det. Ting berre fungerer. Det er nok mykje betre enn det ein gong var med HTC. Har prøvd litt Android, og det verker utruleg bra. Men eg har ikkje sett meg heilt inn i det. Men tidene med Windows hugser eg. Og det har gitt meg avsmak. Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Desire er et billigere alternativ. Med Android og Sense har du også mye større frihet til å sette opp hjemmeskjermene dine ut i fra egne preferanser. Widgets som er lett tilgjengelig på hjemmeskjerm er et pluss. F.eks en widget som samler dine twitter/facebook-meldinger på ett sted. Med iPhone 4 derimot får du hovedsaklig bedre skjerm, kamera og batteritid. Vanskelig å gi et konkret svar uten å vite hvilke faktorer som betyr mest for deg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Har du vært borti iOS (iPhone) eller Android (Desire) tidligere? Overgangen fra Nokia kan være stor for mange, og du burde prøve begge telefonene før du bestemmer deg. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Av det jeg har sett så sliter Ihpone 4 en del med bilder, pga ingen mulighet til å justere hvitbalanse selv (kombinert med dårlig auto er dårlig kombinasjon), noe som gjør at bilder kan få en veldig rar farge. Ble i hvert fall særs skuffet over noen av bildene som har blitt tatt med et Ihpone 4, og det aller meste er grunnet dårlig programvare, ikke i maskinvaren. Prisen er også ganske stor, så det bør jo absolutt ha en del å si ville jeg sagt. Samt at Android ikke er like lukket og du har en del flere muligheter ved det. Endret 24. juli 2010 av Andrull Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Om du liker iOS eller Andriod er høyest subjektivt, det er derfor det er full krig i mange av trådene her på forumet. Jeg ville anbefalt å gått ned til en butikk og spørre om du kan prøve ut noen av operativsystemene, eller om du har muligheten til å prøve en av vennene dine sine mobiler. Men om du er lur så venter du på iPhone 4G og HTC Desire HD (HD2 med Andriod). Endret 24. juli 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg tipper det kommer en oppdatering som fikser kamera"feilen". Lenke til kommentar
martita Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Kamerafunksjonen er ikke det viktigste, men det burde jo være brukbart til å ta passe bra bilder når jeg ikke har et ordentlig kamera i nærheten. den bør derimot ha en bra musikkfunksjon og gode høytalere (til å være en mobil) Har prøvd iPhone, da broren min har en, men ikke android så derfor vil jeg gjerne ha deres meninger.. Får kanskje prøve å ta meg en tur til en butikk over helgen å høre Lenke til kommentar
martita Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Det blir en HTC Desire bestilte i dag Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Tror du kommer til å bli veldig fornøyd Jeg er ihvertfall det med min Desire. Anbefaler deg å lese gjennom anbefalte programmer til Android tråden her på forumet, masse bra informasjon om aps der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå