SG_93 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) hei jeg fikk en syden tur i bursdagsgave i år og får lov til å velge selv hvor har vært i Tyrkia en gang før og stor trivdes der men jeg tenkte jeg vil dra et annet sted for å se litt mer av verden kom gjerne med forslag og hvor dere har vært før helst bilder? Takk For Svar Endret 24. juli 2010 av SG_93 Lenke til kommentar
myphone Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Thailand er det beste stedet jeg har vært på ferie i Sykt kult.Og varmt.Har også vært i spania 2 ganger og i marokko men ingen slår thailand. Det er kjempe billig der og trope varme hele døynet. Endret 24. juli 2010 av myphone Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Øyhopping i Hellas. Eller bare slå seg ned på en av de større øyene i Kykladene. Av disse har jeg vært på Naxos, Paros, Antiparos, Koufonisi og sikkert et par jeg ikke husker. Usikker på partylivet kontra enorme turistfeller i Tyrkia og Spania, hvis noe slikt er av interesse. På de større øyene er det sikkert noe kult å oppdrive. Antiparos Havnen i Naxos by. Endret 25. juli 2010 av Attityd Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Snurr en globus og se hvor i verden fingeren din havner. Hele verden er full av spennende opplevelser som venter deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå