GLN Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Svært lenge siden sist bilde fra meg her i bildekritikken og akam generelt. Men jeg slår til og ser om fototeknikken forsatt er der. Hva har dere å si på denne bildet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Fototekninkken ser grei ut. Eksponeringen ser bra ut, men jeg er ikke helt overbevist over komposisjonen. Det første jeg ville ha gjort var å fjerne steinene i forgrunnen. Her forstyrrer de istedet for å bidra. Veldig flott himmel og fin refleksjon; synd at selve landskapet ikke var mer spennende. Beklager at jeg ikke var mer positiv. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Oi, oi... Jeg skriver i BK'en. Jeg er uenig med tomsi. Jeg liker steinene i forgrunnen de gir et slags ankringspunkt/"du står her" greier. Prøv deg på 1:1 crop der du kutter bort alt av overflødig himmel. Nesten alt av himmel og skyer er reflektert i vannet, så du trenger ikke å se alt dobbelt. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Fint bilde fra Øltedal. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Fototekninkken ser grei ut. Eksponeringen ser bra ut, men jeg er ikke helt overbevist over komposisjonen. Det første jeg ville ha gjort var å fjerne steinene i forgrunnen. Her forstyrrer de istedet for å bidra. Det kan også fungere - gir et helt motsatt inntrykk av det jeg så for meg. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 tomsi har begynt å svare på sine egne innlegg. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Går nedover når dei blir eldre veit du Ellers er eg einig med Kenneth her, mykje overflødig himmel. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 tomsi har begynt å svare på sine egne innlegg. Det var ditt jeg skulle ha svart på ... Går nedover når dei blir eldre veit du Får skylde på at jeg har begynt å jobbe igjen etter en uke med fri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå