MaZaHaCkA Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 hei klarer ikke å starte motoren min det kommer sånn tørr lyd som jeg ikke liker. har egentlig ikke peiling hvorfor den ikke starter første båt men tror det er fordi det mangler olje på den greie som er vist på bildet Lenke til kommentar
MaZaHaCkA Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 er dødmansnora kobla til? ja det var probleme bare på første tur Lenke til kommentar
lanogakk Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 håper hjulet på startmotoren opp når du starter opp eller står det stille der nede? Det lille av de to hjulene, Det skal hoppe opp og bli dratt rundt av det store. Lenke til kommentar
MaZaHaCkA Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 håper hjulet på startmotoren opp når du starter opp eller står det stille der nede? Det lille av de to hjulene, Det skal hoppe opp og bli dratt rundt av det store. det gjør det men den er for svak tror jeg + de (tenna) er litt ødelagt du ser det på bilde Lenke til kommentar
lanogakk Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hvordan batteri er det du bruker? Har du startet motor med det batteri før? ER det fullladet? Lenke til kommentar
MaZaHaCkA Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Hvordan batteri er det du bruker? Har du startet motor med det batteri før? ER det fullladet? ja det er samme batteri det er litt over halv ladet og det var som siden jeg kjøpte båten da starta den etter 2-3 min med prøvinga. jeg holder aldri lenge enn 3-5 sek. Endret 25. juli 2010 av MaZaHaCkA Lenke til kommentar
lanogakk Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 post det på www.baatplassen.no der får du svar med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå