Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Låser seg i et bestemt program

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en relativt ny spillpc (1,5 år). Denne fungerer veldig bra på stort sett alle spill og programmer.

For ca en uke siden bestemte jeg meg for å hente frem gode gamle starcraft fra hyllen. Problemet er når jeg spiller online. plutselig (det kan være fra 1 minutt til når som helst) stoppet pcen bare. Den låser seg helt. Jeg har ventet i 20 minutter og den går kommer seg ikke av seg selv. Det fungerer ikke å trykke ctrl, alt del eller noe annet. Jeg må trykke inn knappen på pc og restarte den.

Om jeg snakker på skype samtidig, kan jeg fortsette med samtalen selv om ingenting annet virker.

Problemet har jeg bare lagt merke til i Starcraft. Noen som vet hva jeg burde gjøre.

Ps. ( er ikke lenge siden jeg formaterte så tror ikke problemet ligger der)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken versjon av Windows kjører du? Ville prøvd å kjøre spillet i kombpitabilitetsmodus, med Windows 95. Hadde ingen problemer med det når jeg prøvde det i Windows 7 sist, da satte jeg det i komp. modus med Win95 med gang. :thumbup:

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Bruker windows 7. Har prøvd kompabilitetstingen, men då får eg bare opp at eg ikke har cd-en i cdspilleren så det funket ikkje:-(

Selvom du faktisk har den i? Merkelig :hmm:

Har du oppdatert spillet?

http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=21149&parentCategoryId&pageNumber=1&categoryId=2612

Om det ikke hjelper kan du ta en titt her:

http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=20858&parentCategoryId&pageNumber=1&categoryId=2626

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...