Torer45 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hei, jeg har en relativt ny spillpc (1,5 år). Denne fungerer veldig bra på stort sett alle spill og programmer. For ca en uke siden bestemte jeg meg for å hente frem gode gamle starcraft fra hyllen. Problemet er når jeg spiller online. plutselig (det kan være fra 1 minutt til når som helst) stoppet pcen bare. Den låser seg helt. Jeg har ventet i 20 minutter og den går kommer seg ikke av seg selv. Det fungerer ikke å trykke ctrl, alt del eller noe annet. Jeg må trykke inn knappen på pc og restarte den. Om jeg snakker på skype samtidig, kan jeg fortsette med samtalen selv om ingenting annet virker. Problemet har jeg bare lagt merke til i Starcraft. Noen som vet hva jeg burde gjøre. Ps. ( er ikke lenge siden jeg formaterte så tror ikke problemet ligger der) Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Hvilken versjon av Windows kjører du? Ville prøvd å kjøre spillet i kombpitabilitetsmodus, med Windows 95. Hadde ingen problemer med det når jeg prøvde det i Windows 7 sist, da satte jeg det i komp. modus med Win95 med gang. Endret 23. juli 2010 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Torer45 Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Bruker windows 7. Har prøvd kompabilitetstingen, men då får eg bare opp at eg ikke har cd-en i cdspilleren så det funket ikkje:-( Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Bruker windows 7. Har prøvd kompabilitetstingen, men då får eg bare opp at eg ikke har cd-en i cdspilleren så det funket ikkje:-( Selvom du faktisk har den i? Merkelig Har du oppdatert spillet? http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=21149&parentCategoryId&pageNumber=1&categoryId=2612 Om det ikke hjelper kan du ta en titt her: http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=20858&parentCategoryId&pageNumber=1&categoryId=2626 Lenke til kommentar
Torer45 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Har lastet ned siste versjon som kom første gang jeg logget inn på batle.net. Hjalp ikke det.. Skal ta en titt på linken:-) Takk skal du ha:-) Lenke til kommentar
Torer45 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Fortsatt er det ingenting som hjelper, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Fortsatt er det ingenting som hjelper, noen som kan hjelpe? Skal joo fungere. Er du sikker på at pcen din kan kjøre spillet? Skal likevel ikke stoppe om den ikke kan, merkelig.... Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Du kan jo prøve å installere Windows XP modus i Windows 7. Men da må du ha Windows 7 Professional eller Ultimate versjon. Endret 28. juli 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Kontakt Starcraft folka. De bør kanskje kunne hjelpe deg med dette problemet. Det er vel de som vet best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå