Gå til innhold

Hvordan lage en portfolio?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker bluehost.com, ubegrenset plass og støtter stort sett alt.

Kjøpte på kampanje, tror det var 3.95$ mnd (ca 24 kr i mnd)

Er veldig fornøyd med de.

Pris inkl. domene ved tegning av 1 år av gangen (betale 1 gang i året)

Endret av Actibus
Lenke til kommentar

@Cruel :Flere forslag for hosting enn Bludomain?

Bluehost som han over meg nevner er fin fint, spesielt siden de har automatisk one-click wordpress inkludert.

selv har jeg One.com på wordpress siden min: www.cruelphotography.com og Bluedomain på www.cruelphotography.net eneste grunnen til at jeg har bluedomain på den ene er jo såklart at jeg kjøpte siden der og da fikk jeg alt levert helt ferdig.

Lenke til kommentar

@Cruel :Flere forslag for hosting enn Bludomain?

Bluehost som han over meg nevner er fin fint, spesielt siden de har automatisk one-click wordpress inkludert.

selv har jeg One.com på wordpress siden min: www.cruelphotography.com og Bluedomain på www.cruelphotography.net eneste grunnen til at jeg har bluedomain på den ene er jo såklart at jeg kjøpte siden der og da fikk jeg alt levert helt ferdig.

Okei takk for svar.

Den siden din cruelphotography.net hvor mye var den justert i forhold til orginalen? Kva heitter designet du kjøpte? Bare for å sjå kor mykje ein kan justere frå orginalen fra bluedomain.Hvor mange justeringsmuligheter har man og er det "panelet" bra?

EDIT: NVM såg fort at det var Sadie.

Endret av Eltviken
Lenke til kommentar

Jepp, Sadie ja. Kan gjøre farge forandringener og litt på størrelser av ting. Kan også ha splash screen om man ønsker osv. Min er ikke så veldig forandra. Enkle er ofte det beste etc.

Åja. Virka bra det der. Ja splash ekkje så fett synst eg. Ja ser det..hehe sannt de !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...