dsafd Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Hei.. Har en bærbar pc som i det siste har vært veldig "klikk". Har fks. fått opp meldinger om at det er en stor feil på harddisken og at jeg må lagre viktig data på en reboot-cd. Men jeg trykket det bare vekk, og pcn har fungert veldig bra i flere uker nå. Men pcn stod på over natta, og neste dag var den helt klikk og jeg starta den på nytt, men nå er den helt klikk. Jeg for starta den opp, men på ikona så står det ikke skrift under liksom. Kan ikke trykke "start" knappen slik at selve menyen kommer opp. Altså, skrift som skal stå under ting, osv er ikke der, men kan fks åpne internett der får jeg frem selce skrifta, det samme med fks. Spotify... Men hva er dette? Må jeg ha ny harddisk, ny pc eller er dette noe jeg kan fikse?? plis svar ) Endret 26. juni 2012 av dsafd Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Sikkerhetskopier eventuele viktige dokumenter og reinstaller windows, er forøvrig ingen god ide å ha den på nett når den er infisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå