_rayarn_ Skrevet 19. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 Hei Sitter nå å ser etter min første bærbar å har ganske god peil på desktop hardware etc. Derfor kommer det på meg som et lite sjokk når jeg leser www.dinside.no sin vurdering av en tundra bærbar. Jeg og regner med de fleste forbinder targa med billig plastikk jalla i form av høytalere og andre produkter i samme kategori. Dinside.no gir bærbaren god kritikk, og til en slik pris sitter jeg igjen og nesten bare MÅ vurdere en slik. Fra før av har jeg vurdert toshiba sin satellite serie, men har et stramt budsjett å gå på (ca 14k) og ekstra utstyr som trådløst nettverkskort, tvut, og stillegående maskin er et must (maskinen skal i forelesnings saler). Samtidig som det virker som om maskinen er et kupp i seg selv til den prisen (fikk 10 på test for verdi for pengene) så sitter jeg igjen med en bitter smak, det er jo tross alt _tundra_.. Etter mer research kommer det fram at aopen er konstruktørene bak denne maskinen i barebone form, og Acer skal ha noe i bildet å gjøre også. Er det noen her som har brukererfaring med denne maskinen eller kan komme med objektive synspunkt på dette dilemmaet? Samt, er det dumt å kjøpe den nye pentium mobile teknologien nå? 1.3 spreke gighrz eller burde man kjøpe den vanlige p4 på dette tidspunkt? 1.6 mobile prosessor frister, men prisen gjør den uaktuell enda. Mh Raymond Pettersen ___________________ Sup dej full och spräng datafan med nåt djävligt kraftigt sprängmedelshelvete Lenke til kommentar
Bjarte- Skrevet 19. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 Mener du Tundra? Lenke til kommentar
_rayarn_ Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 rettelse; tundra.. måtte ha vært ganske så sløv når jeg skrev innlegget. Er rettet nå, beklager :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå