Sjohej Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) . Endret 30. mars 2016 av Sjohej Lenke til kommentar
epifant Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Skal man bekymre seg for noe er det nok mye skumlere at du vet hva makka er slang for enn at NRK bruker det i barnetv. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Skal man bekymre seg for noe er det nok mye skumlere at du vet hva makka er slang for enn at NRK bruker det i barnetv. jeg er 15 år, har aldri smakt røyk, alcohol, snus eller noen form form for narkotiske stoffer:p noen ting plukker man bare opp på veien:p Endret 23. juli 2010 av anderssxd Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Ville mye mer bekymret meg for at du har sett drømmehagen i en uke enn at du har prøvd amfetamin.... Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Ville mye mer bekymret meg for at du har sett drømmehagen i en uke enn at du har prøvd amfetamin.... jeg har ikke prøv amfetamin. grunnen til at hadde på drømmehagen i en uke er at nevøen min på ett og halvt år blir helt rolig av det, slik at jeg kan sitte på pcen osv;) Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hvor får dem disse navnene i fra?. Navn som "Sesam stasjon" osv. hadde i alle fall en mening, hva skal liksom "Makka pakka" bety?. Leiter barna etter et parti amfetamin i denne serien?. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Det er bare positivt at barn tidlig lærer seg diverse slangutrykk på narkotiske stoffer. Da oppstår det det færre misforståelser i fremtiden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå