Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svir i pungen etter roting med jente

Gjest tesiclehurt

Anbefalte innlegg

Gjest tesiclehurt

Hei, kjære Diskusjon.no :love:

Sitter her med buksa nedpå knæra og lurer på hva i helvette som har skjedd :!:

Vet ikke hva som skjedde, men når jeg skulle reise meg opp fra senga klarte jeg ikke å gå uten å spre beina.

Kan en testikkel ha snudd seg? Virker som om de ligger som de skal, men fitte helvette som det verker :dontgetit:

Eller kan den ha blitt klemt mens vi dreiv på?

Noen som har opplevd det samme? :)

Btw, dette er ikke fylleposting. Sitter her klin edru, meget forelsket og med buksa nedpå knæra og kjenner det verker i pungen mens jeg sender nattameldinger med jenta :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jo være flere ting som forårsaker smerter i testiklene, men jeg er ikke lege så jeg har ikke tenkt å spekulere i hva det kan være, men jeg ville uansett tatt en tur til legen ved første anledning da det jo slettes ikke er normalt med slike smerter.

Better safe than sorry.

Lenke til kommentar

Selv har jeg hatt vondt der etter et slag eller litt for harhendt kjæreste.

Det var så vondt at jeg blei kvalm, og det gikk over bare jeg fikk vilt meg litt. Men som han andre her sa, som jeg også skal si da er at jeg er ingen lege, og har aldri praktisert noe i nærheten av medisin, så tror nok du burde ta deg en tur til legen hvis du ikke er helt sikker på hva som har skjedd :)

Det du burde prøve er faktisk å runke litt, det høres dumt ut, men har du hørt om fenomenet "blue balls"? Hvis du blir alt for kåt, og ikke får det ut, så får du faktisk vondt :)

Lenke til kommentar
Gjest blue balls victim

Selv har jeg opplevd "Blue Balls" etter å ha rota med jenter uten å komme. Dette høres veldig ut som det, bare at jeg også pleier å ha litt vondt i magen.

Det som hjelper er å komme og så hvile.

Tips: Ikke rør så mye rundt der nede, bedre å hvile og la det være. :)

Lenke til kommentar

Har hatt det selv jeg, da hjalp det med et runk :p Men det var midt i pubertets tiden for å si det sånn :p Så var litt mye hormoner ute å løpe. Men kan godt stemme at det NORMALT skal hjelpe med hvile :) Men også, man kan aldri være for forsiktig med lille mann eller hans følges venner ;)

Endret av Elwani
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...