Wuttudal93 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hei. Er det noen som jeg kan verve på sommerauksjonen? Vist jeg verver 5 personer til, så vil jeg få en ipod nano Så hadde vært fint om jeg kunne fått vervet 5 stk, slik at jeg kan få den ipodn Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg har lest endel om denne vervekampanjen din og hele opplegget er ekstremt tvilsomt. Det ser ut som om de man verver blir lurt til å kjøpe 100bud a 20kr stk under registreringsprosessen. Etter det jeg kan skjønne så er det på denne måten de finansierer denne Ipoden du så hysterisk ønsker deg. Hvis jeg kan være så frekk å anbefale deg å heller kjøpe deg en MP3 spiller fra Transcend som koster en brøkdel av prisen for en Nano, og som faktisk får bedre kritikk i test enn Nano. Du finner disse spillerne her. Lenke til kommentar
Wuttudal93 Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Hei. Det du snakker om , er et tilbud fra sommerauksjonen, der du får 100 bud, til 2 kr stk, det vil si 200 kr, som vil bli belastet ditt mobilabbonement. Men du trenger ikke å godta dette tilbud. Lenke til kommentar
Wuttudal93 Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Vist du/noen vet hvordan man får satt inn et bilde som man har på dataen, slik at man ikke må skrive inn en html link, så skal jeg vise deg hvordan du ikke godtar tilbudet og hvordan du godtar tilbudet Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Etter det jeg da har lest så var dette veldig lett å overse og mange hadde gått i fella og var rimelig irritert. Det finnes addons til Firefox og Google som du kan bruke for å ta snapshot av browseren din og laste opp på nettet. Jeg tror muligens det kan integreres i IE også. http://screenshot-program.com/sup/frm12.htm Lenke til kommentar
Wuttudal93 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Vist du trykker på den blåe linken på bilde så slipper du å betale Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Haha, hvis ikke det der er villedende markedsføring, så vet ikke jeg. Aldri i verden at jeg vil la meg verve til noe slikt. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Vi tillater nok ikke denne typen verving på forumet. Tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg