fsx v1.1 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 hei ser mange som sier dem er homofili så da tenkte jeg om ikke en kategorier om det? admin? can you make it? jeg sier ikke det for jeg er homofili men syns at homofile gutter trenger en sån kategorier! 1 Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Homofili gjelder vel både gutter og jenter. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Homofili er en seksuell legning, på lik linje med hetrofili. Begge delene passer under “Helse” eller “seksualitet”. Så nei, homofile gutter/jenter trenger ikke en egen kategori. 1 Lenke til kommentar
salah Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hvis homofili skal bli akseptert i samfunnet må vi inkludere dem i samme kategori som heterofili. Hvis de skal ha alt annerledes, blir de jo "annerledes" også. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Kriteriet for om vi skal lage en kategori eller ikke er om det er etterspørsel etter det. Hvis homofile ønsker seg en egen kategori skal de få det. Men vi må kunne godtgjøre at det fører til positiv aktivitet på forumet. Vi lager ikke kategorier bare fordi det er en god ting. Da var det flere kategorier jeg personlig kunne tenkt meg å opprette. De homofile har allerede flere alternative nettsteder, det er ikke sikkert at vi kan konkurrere i det markedet. Så dette er ikke et nei til en slik kategori. Det er "Vis oss at det er etterspørsel etter det." Geir Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 jeg sier ikke det for jeg er homofili men syns at homofile gutter trenger en sån kategorier! Kanskje du bør tenke etter hvorfor du synes det? Siden det er mange flere som er heterofile, inkludert deg, burde du vel heller spørre etter en egen kategori for heterofile? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Det burde heller bli laget en kategori om alle forskjellige legninger. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kanskje du bør tenke etter hvorfor du synes det? Siden det er mange flere som er heterofile, inkludert deg, burde du vel heller spørre etter en egen kategori for heterofile? Flertallet trenger ikke en egen kategori, fordi deres problemstillinger uansett dominerer de generelle kategoriene. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå