-MarL- Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Er det noen her som har dette hovedkorte? Spørsmåle er, passer et 9700PRO skjermkort på dette hovedkorte? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Ja har det og det er ikke helt stabilt for å si det slik... er bra nå etter jeg flashet biosen... men kan ikke svar på om kortet du nevner passer. Skal kjøpe nytt asus kort tenker jeg. mvh knutern_ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 MSI-kortene er stort sett stabile og gode kort så lenge man ikke driver med OC og tweaking med kortene :wink: Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Ja har det og det er ikke helt stabilt for å si det slik... er bra nå etter jeg flashet biosen... men kan ikke svar på om kortet du nevner passer. Skal kjøpe nytt asus kort tenker jeg. mvh knutern_ hva mener du? ikke stabilt med 9700PRO?? Har kortet, og det er dønn stabilt... Skal passe med 9700PRO det der Lenke til kommentar
orbryn Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Har samme hovedkort jeg også. Enig i at det ikke er spesielt stabilt! Tenker også på å oppdatere til 9700pro eller 9500pro...etter lommeboka. Beklager at jeg ikke kan hjelpe. Noen der ute som kan gi oss et svar?? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 viss det er dette du prater om så passer det, men vil kjøre på AGP 4X. men du vil ikke merke merkbar forskjell. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei. Kortet var ikke stabilt før jeg flashet det sist. Jeg overklokker ikke dette systemet. Men som sakt så er ikke kortet ille nå lenger. Har ikke readon kort men GF4, har ikke turt å prøve denne type kort enda... Har sverget til Asus i alle år.... så ble litt skuffet da jeg byttet over til msi. mvh knutern_ Lenke til kommentar
Raider Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Men den nyeste eller nest nyeste bios versionen skulle fiske problemet med ATI radeon 8500. og da skulle det vel funke med ATI kort oppover. Akkurat nå for tiden bruker jeg ett MSI kt3 ultra2R Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg har hatt 3MSI kort gjennom tidene og de er alle stabile etter at jeg har kjørt en BiosUpdate. Før jeg gjorde det så var Ultra2-R kortet meget ustabilt ,men det kom seg når jeg flashet biosen. Klarte fint 1uke uptime etter en stund og det kan man ikke klage over når man bruker datamaskinen daglig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå