larsere Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det å sammenlingne tempraturer mellom forskjellige oppsett(med tilhørende Vcore, airflow osv.) blir bare dumt. Det er uansett ikke prosessorkjøleren som bråker, men grafikkortet. Nå ser jeg du har satt inn en annen kjøler der, men siden det er er "førstepostinnlegg" så kan det jo hende at du har ombestemt deg Kjøp Mugen 2/V8, det er en billige og gode kjølere og da kan du jo spare til et ekte vannkjølingssystem(som også tar resten av komponentene i maskinen) etterhvert, ikke bare disse "jallaløsningene" som CoolIT og H50 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Har tenkt til å kjøpe enten Mugen 2 eller V8, men jeg vet ikke helt hva jeg skal velge enda. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Har tenkt til å kjøpe enten Mugen 2 eller V8, men jeg vet ikke helt hva jeg skal velge enda. Jeg har selv valgt V8 kjøleren, har ikke noe spesielt grunnlag på hvorfor det blir den å ikke en annen. Men er vell fordi den ser ganske så snerten ut, pluss at jeg ellers leser tester hvor den kommer bra ut Føles litt ekslusivt med noe i kabinettet som heter "V8". "V8" klanger også bedre enn "Mugen", synes jeg Endret 26. juli 2010 av Mortis747 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Er bare litt usikker på vekta til V8, det er jo nesten 900 gram som sitter på cpu sokkelen. Får vel bare være ekstra sikker på at alt sitter som faen før jeg setter maskina opp igjen. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Er bare litt usikker på vekta til V8, det er jo nesten 900 gram som sitter på cpu sokkelen. Får vel bare være ekstra sikker på at alt sitter som faen før jeg setter maskina opp igjen. Hvis noe skjer med deg/ meg, skjer det garantert med den andre også. Så vi får satse på at det går bra begge to, dersom du finner ut noe smart og gjøre så får vi dele det med den andre av oss :!: Lenke til kommentar
larsere Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg har festa TRUE'n min med strips til toppen av kabinettet, du kan sikkert gjøre noe lignene Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Anngående temps og kabinett/kjøler. Med min Aplus Case Seenium, E8500 med clock på 3,7Ghz, HIS 4890 og Xigmatek TDK holder jeg CPU under 42 grader load og 30 grader idle. Da ligger skjermkortet på en god overclock og holder 60 grader load og 38 grader idle. Vil ikke si det er så dårlig med et kabinett jeg betalte 500 kroner for pluss at CPU kjølingen ikke kosta mer enn 250 kroner. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Får jeg plass til Prolimatech Megahalems i et Lian Li PC-P50R kabinett, og fungerer det å plassere en Scythe Gentle Typhoon 120mm 1850 RPM vifte på siden av den kjøleren, eller følger det med en kjøler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå