Gå til innhold

Grei gaming PC. Budsjett: 11,500 kr.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

V8 kjøler kanonbra og koster under 400 kroner (utrolig, egentlig). Men grunn nummer 1 er og blir nok dette. :whistle:

Har forresten korrigert oppsettet mitt til å ekskludere harddisk og fant ut at vi tjener litt på frakt med HD 5870 hvis man kjøper det fra NetOnNet. Da ender prisen på 10 150 kroner, og tilbyr altså bedre minne (Corsair Dominator) enn det du har satt opp, Romis. Den GPU-kjøleren tror jeg det blir trangt med ja, fordi kortet har ganske liten margin allerede. I tillegg må det nevnes at XFX ikke bruker en stock vifteløsning ser det ut som, så støynivået er sannsynligvis mindre enn vanlig, i tillegg til at designet på kortet passer perfekt inn allerede. Tror "The Infernal Dragon Spite" er komplett nå. :)

Edit: Du tjener altså IKKE på å kjøpe så mye fra Amentio. DustinHome og NetOnNet har eksemplarisk lav fraktutgift, så jeg har allerede tatt det som er billigst mtp salgspris/fraktkostnader med direktelinker på hver komponent. :thumbup:

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

V8 kjøler kanonbra og koster under 400 kroner (utrolig, egentlig). Men grunn nummer 1 er og blir nok dette. :whistle:

Har forresten korrigert oppsettet mitt til å ekskludere harddisk og fant ut at vi tjener litt på frakt med HD 5870 hvis man kjøper det fra NetOnNet. Da ender prisen på 10 150 kroner, og tilbyr altså bedre minne (Corsair Dominator) enn det du har satt opp, Romis. Den GPU-kjøleren tror jeg det blir trangt med ja, fordi kortet har ganske liten margin allerede. I tillegg må det nevnes at XFX ikke bruker en stock vifteløsning ser det ut som, så støynivået er sannsynligvis mindre enn vanlig, i tillegg til at designet på kortet passer perfekt inn allerede. Tror "The Infernal Dragon Spite" er komplett nå. :)

Send link til oppsett så kan jeg vurdere det. :D

Lenke til kommentar

http://www.diskusjon...post&p=15977997

Direktelink til alle komponentene. Jeg har sjekket priser manuelt i nettbutikken, fordi Prisguiden nesten alltid viser avvik fra virkelige priser. Hvis du ikke vil kjøpe Corsair Dominator minnet brukt (det funker det også!), så selges de nye for cirka 100-200 kroner mer, avhengig av CL9 eller CL8 markering. :)

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Ja, da blir det nok oppsettet Agentspoon la ut, er bare litt usikker på RAM'en, da jeg skal kjøpe denne pc'en den 15. August, og vet ikke om det tilbudet fortsatt gjelder da.

Spørs om tilbudene i det hele tatt varer måneden ut. 15. august vil i hvert fall markedet se helt annerledes ut, og du må gjerne ta en oppdatering på nytt. Vet det er mange som ikke stoler på at de får hjelp på dagen her inne, men det er altså det ideelle: ta kontakt den dagen du har pengene og er klar til å kjøpe. :)

Lenke til kommentar

Ja, da blir det nok oppsettet Agentspoon la ut, er bare litt usikker på RAM'en, da jeg skal kjøpe denne pc'en den 15. August, og vet ikke om det tilbudet fortsatt gjelder da.

Spørs om tilbudene i det hele tatt varer måneden ut. 15. august vil i hvert fall markedet se helt annerledes ut, og du må gjerne ta en oppdatering på nytt. Vet det er mange som ikke stoler på at de får hjelp på dagen her inne, men det er altså det ideelle: ta kontakt den dagen du har pengene og er klar til å kjøpe. :)

Får også sett hvor mye penger jeg sitter med 15 August, også. Akkurat nå er det veldig usikkert hva jeg får i lønning fra jobben. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...