magne30 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 ja: har et stort problem her, på "Network Connections" så står det ingenting nå ikke sånn connection 1 eller hva det pleier å stå når nettverkskortet er instalert? jeg kom akuratt hjem fra et lan og så skjedde dette, siden det ikke er noenting der får jeg heller ikke angitt ip johoo dette ble lett i grunn og kortet står på device manager. og når jeg går inn på network connection saken så kommer det opp en feilmelding det står no sånn som the connection folder cannot retrive network adapters eller no sånn ca det står det :-? hvorfor skjer dette? Hvorfor skjer det meg? ???¨ windows xp Hjelp! fort som mulig , Takk :wink: Lenke til kommentar
magne30 Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 fôret den med et extra nettverkort for at dety kanskje skal hjelpe! tUKLET LITT MED NO OPPSTARTSGREIER I FÅR MEDN BURDE IKEK AH NOEN BETYDNING! pga no izo1.exe og roc1.exe osv kommer opp hver eneste gang man starta windows så jeg sletta no greier med no rare navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå