Gå til innhold

Noen som kan måle seg med samsung wave?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung wave er i dag den beste mobilen i sin prisklasse på spesifikasjoner. Vurderer veldig denne mobilen som min neste. Er det noen som har gode erfaringer med andre mobiler i samme prisklasse -+500 kr?

Skal kjøpe mobil uten abonnement.

Nja samsung galaxy i9000 koster sikkert 1000kr mere men hadde heller gått for den.Har hatt wave og syntes den blir for liten.Har galaxy i9000 nå og er STOR fornøyd med den:)

Lenke til kommentar

Samsung wave er i dag den beste mobilen i sin prisklasse på spesifikasjoner. Vurderer veldig denne mobilen som min neste. Er det noen som har gode erfaringer med andre mobiler i samme prisklasse -+500 kr?

Skal kjøpe mobil uten abonnement.

Denne er og den eneste mobilen med Bada OS. Alså den har ikke android slik de fleste andre du antagelig har sett på.

Lenke til kommentar

Vil si HTC Desire ettersom Android er et bedre valg pr. dags dato.

noen som vet om hvor bra batteriet på desire er? Av det jeg har lest på nettet må desire lades hver dag, mens wave annen hver dag. Sett at man er en "power user".

Det du har lest om Desire stemmer godt det. Batteriet er ikke imponerende. Jeg bruker min Desire ganske mye og lader stort sett daglig, uten at jeg anstrenger meg noe særlig for å få batteriet til å vare lenge. For meg er ikke batteritiden problematisk. Om det vil være et problem for deg er så klart en vurdering du selv må ta.

Lenke til kommentar

Vil si HTC Desire ettersom Android er et bedre valg pr. dags dato.

noen som vet om hvor bra batteriet på desire er? Av det jeg har lest på nettet må desire lades hver dag, mens wave annen hver dag. Sett at man er en "power user".

Batteriet er 4 ganger bedre på Wave...

Lenke til kommentar

Da er vel wave det beste valget på stort sett alle måter? Den har ganske gode funksjoner rett ut av boksen, faktisk litt mer enn desire, etter min mening. Dessuten pøser jo samsung på med fordeler for alle wave brukere.

Noen som har noen erfaring med kies, som følger med wave?

Lenke til kommentar

Da er vel wave det beste valget på stort sett alle måter? Den har ganske gode funksjoner rett ut av boksen, faktisk litt mer enn desire, etter min mening. Dessuten pøser jo samsung på med fordeler for alle wave brukere.

Kies er et veldig bra program som er skreddersydd for Wave, det beste programmet jeg noen sinne har fått med en mobil samt veldig enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Kies er et veldig bra program som er skreddersydd for Wave, det beste programmet jeg noen sinne har fått med en mobil samt veldig enkelt og greit.

Det hører jo supert ut! Men hvordan har utvalget på samsung apps blitt?

Lenke til kommentar

Det hører jo supert ut! Men hvordan har utvalget på samsung apps blitt?

Det er jo ikke så stort som Android det ligger vel rundt 400++ der nå og det detter inn 4-5 daglig så det vokser og vokser. Samsung har jo satset rundt 4 mill dollar bare på apps delen av Bada så det blir veldig bra.

Lenke til kommentar

For øyeblikket er det 385 apps. Mange er desverre på feks fransk, koreansk eller kinesisk så blir ubrukelige for min del hvertfall. Det står står at de støtter engelsk også, men har ikke klart å skifte språk ennå.

Ikke forvent for mye av samsungapps. Er en grunn til jeg ennå har min android.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...