fleur-de-soleil Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre lenger. Vi har en katt som nylig har begynt å tisse i sofaen. Det er en kastrert hannkatt, med en ren do. Vi har prøvd å bytte kattesand, og vaske sofaen med edikk, men det hjelper ikke. Nå nettopp stelte katten seg rett ved siden av meg og tissa, han prøvde ikke å skjule det engang. Det er bare i den sofaen. Hvorfor gjør han det, og hva kan vi gjøre for å få han til å slutte? Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Mulig han ikke liker utseende på sofaen...prøvd å bytta Sofa? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hadde sammme problem med en gang vi fikk katte, mutter putta noen aroma kuler i sofaen som katten ikke likte lukta på, så gav han seg etterhvert. Den sofaen var bare en pyntesofa, så det var ingen som brukte den. Lenke til kommentar
fleur-de-soleil Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Hadde sammme problem med en gang vi fikk katte, mutter putta noen aroma kuler i sofaen som katten ikke likte lukta på, så gav han seg etterhvert. Den sofaen var bare en pyntesofa, så det var ingen som brukte den. Du vet ikke tilfeldigvis hva de aromakulene heter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå