nikker95 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Lurer bare på hvor jeg kan få tak i røde kalde katoder i Norge som lyser RØDT, og ikke ROSA som viser seg å være tilfellet på veldig mange katoder jeg har sett Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Dette er det nermeste jeg har funnet utenom den sunbeam tingen som er helt rosa ut Endret 26. juli 2010 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
nikker95 Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Dette er det nermeste jeg har funnet utenom den sunbeam tingen som er helt rosa ut Fail, må jo nesten bestille fra USA for å få noe som er rødt... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Vurderer dere de forskjellige katodene kun ut i fra bildene? Om dere prøver å ta bildet av f.eks. røde lysdioder e.l. vil dere nok finne ut at bildene nesten uansett blir litt rosa om man ikke bruker riktige innstillinger, eller redigerer bildet etterpå. Det er dessverre ikke så mange nettbutikker som tar/bruker like gode/nøyaktige bilder i annonsene sine, så det kan godt være de nevnte katodene egentlig lyser rødt, selv om det ser rosa ut på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå