megahest Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Hei. Nå ser det ut som at Zyxel P2602HWT multimodemet mitt fra Telenor har bestemt seg for å blokkere alt annet enn nettleseren min. Altså surfing på nettet fungerer fint, men det er det eneste. Prøver jeg å starte et spill som World of Warcraft f.eks. skjer det ingen ting. Får ingen tilkobling. Hard prøvd å tilbakestille modemet til fabrikkinstillinger, samt å oppgradere firmwaren, men problemet er fortsatt ikke løst. Noen som vet hva det kan være? Endret 23. juli 2010 av megahest Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Høres ut som en brannmur. Du har ingen software-brannmur installert på PCen din da? Lenke til kommentar
megahest Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Høres ut som en brannmur. Du har ingen software-brannmur installert på PCen din da? Brannmuren er deaktivert både på routeren og pc-en. Tar jeg med med datamaskinen til en kompis virker alt som det skal. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Ta en telefon til ISP og forklar dette. Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hørtes mer ut som Abuse-block. Ring Telenor og spør om du har en abuse-block på deg. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hørtes mer ut som Abuse-block. Ring Telenor og spør om du har en abuse-block på deg. Yupp... http://www.telenor.no/bedrift/aktuelt/nyheter/abuse.jsp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå