srbz Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hva drikker du? Tøff tråd Hvilket øl drikker du? Håper for din skyld det ikke er Tuborg Faktisk er det tuborg.... Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Drikker da ikke alene, vi er da mange på forumet "Jeg er ikke viggo heller, jeg har faktisk 200 venner....på facebook". Han drikker ikke i nærværet av noen andre, og det er bare tragisk. Si meg Grinchen, har du ingen venner? Drikke øl er jo også bare helt bak mål, det smaker piss, lite % og jææævlig mye kalorier i det. selv om du synes øl smaker piss trenger ikke vi andre å tenke det. Din moraliskeste meninger stiller noen spørsmålstegn hvorfor mener du at du har rett til å dømme meg? Å det får meg til lure på hvor gammel du er... 6 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 TS hvor gammel er du? Jeg har levd 24 år på denne planeten i verdensrommet Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 selv om du synes øl smaker piss trenger ikke vi andre å tenke det. Din moraliskeste meninger stiller noen spørsmålstegn hvorfor mener du at du har rett til å dømme meg? Å det får meg til lure på hvor gammel du er... Hihi! Alkoen begynner å sette inn nå? Jeg er 16 og jeg ser på meg selv som for god til å drikke mutters alene. Lenke til kommentar
Populært innlegg Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 23. juli 2010 selv om du synes øl smaker piss trenger ikke vi andre å tenke det. Din moraliskeste meninger stiller noen spørsmålstegn hvorfor mener du at du har rett til å dømme meg? Å det får meg til lure på hvor gammel du er... Hihi! Alkoen begynner å sette inn nå? Jeg er 16 og jeg ser på meg selv som for god til å drikke mutters alene. du har jo ikke lov til å drikke i det hele tatt gå å spør mamma om en sjokolade melk du :!: 15 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Du har vel lov å drikke øl som 16 åring, men du har ikke lov å kjøpe selv? Har nå startet på øl 1 (0.5L) av 1 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Startet selv, men i frykt for å bli rakket ned på av hestekølla så er jeg ikke alene. Slots pilsner. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Mack Artic Beer her, smaker ikke så forferdelig Har også 12 stk Corona Extra incoming fra Sverige. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg er 16 og jeg ser på meg selv som for god til å drikke mutters alene. …men tydeligvis ikke voksen nok til å innse at ikke alle trives å være i konstant selskap mens man drikker… 3 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Er ferdig med øl nr 14 min promille er: Din promille er nå 1.37 Din promille er under 0.2 om 8 timer Balansen blir dårligere, talen snøvlete og kontroll med bevegelser forverres. Man blir trøtt og sløv og kan bli kvalm Føler meg i god form å tenker at jeg skal skru opp drikketempoet. da jeg ennå ikke er dritings Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Du har brukt skuffende lang tid synes jeg. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Min øl nr 15 min promille er: Din promille er nå 1.52 Din promille er under 0.2 om 9 timer De fleste får problemer med hukommelsen. Hukommelsesproblemene øker med stigende promille. Føler at jeg er full ser dobbelt vis jeg fokuserer på en gjenstand i lengre tid. Men hukkomelsen er merkelig god husker for eksempel at jeg helte en liter kokende vann i hodet på rektoren på spesialskolen jeg gikk på når jeg var 11 :!: Du har brukt skuffende lang tid synes jeg. mooo!!! 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) husker for eksempel at jeg helte en liter kokende vann i hodet på rektoren på spesialskolen jeg gikk på når jeg var 11 :!: Hva faen?! Gubben må jo ha fått store skader. Endret 23. juli 2010 av Dermuszdel 5 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 …men tydeligvis ikke voksen nok til å innse at ikke alle trives å være i konstant selskap mens man drikker… Jo, jeg bare liker å disse de som gjør det! Hvis man ikke liker selskap når man drikker...men bare drikker for å "drikke"...da har man jo problemer? Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 husker for eksempel at jeg helte en liter kokende vann i hodet på rektoren på spesialskolen jeg gikk på når jeg var 11 :!: Hva faen?! Gubben må jo ha fått store skader. tredjegradsforbrenninger ja Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Min øl nr 15 min promille er: Din promille er nå 1.52 Din promille er under 0.2 om 9 timer De fleste får problemer med hukommelsen. Hukommelsesproblemene øker med stigende promille. Føler at jeg er full ser dobbelt vis jeg fokuserer på en gjenstand i lengre tid. Men hukkomelsen er merkelig god husker for eksempel at jeg helte en liter kokende vann i hodet på rektoren på spesialskolen jeg gikk på når jeg var 11 :!: Den hendelsen med rektoren vil man nok huske uansett hvilken tilstand man er i. 2 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Bedre det enn å være 16 å drekke seg drita fordi det er tøft. Nå veit jeg at jeg drar alle under en kam her. Det er jo såklart ikke sånn i alle tilfeller. 1 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Min øl nr 15 min promille er: Din promille er nå 1.52 Din promille er under 0.2 om 9 timer De fleste får problemer med hukommelsen. Hukommelsesproblemene øker med stigende promille. Føler at jeg er full ser dobbelt vis jeg fokuserer på en gjenstand i lengre tid. Men hukkomelsen er merkelig god husker for eksempel at jeg helte en liter kokende vann i hodet på rektoren på spesialskolen jeg gikk på når jeg var 11 :!: Den hendelsen med rektoren vil man nok huske uansett hvilken tilstand man er i. kansje det men den dukket opp i sinnet mitt nå rektoren var et sadisistk svin han fortjente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå