Roger865 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hoho, kos deg Smaker vel kanskje bedre nå som du har drukket noen Tuborg er verste pissølet spør du meg. 2 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 nå er jeg oppe i 9 øl. Min promille er: Din promille er nå 1.06 Din promille er under 0.2 om 6 timer Balansen blir dårligere, talen snøvlete og kontroll med bevegelser forverres. Man blir trøtt og sløv og kan bli kvalm. føler meg egentlig i bra form er full men ikke dritings digger musikken nå skal jeg høre på dumdumboys. Ingen fysiske symptomer så langt bortsett fra at jeg føler at jeg må gå litt sakte... Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Tipper 18 ! Skal følge med Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Hoho, kos deg Smaker vel kanskje bedre nå som du har drukket noen Tuborg er verste pissølet spør du meg. Det er billig jeg kan være enig i at det finnes bedre øl enn tuorg men at det er det verste det kan jeg ikke si meg enig i Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Ka øl syns du er værst da? Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Ka øl syns du er værst da? Borg eller pokal for eksempel... Lenke til kommentar
xaco Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg drakk en hel kasse i russetiden. Men spydde så, jeg tror du klarer en 19-20 Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Ka øl syns du er værst da? Borg eller pokal for eksempel... Borg er alright syns eg. Pokal har eg ikkje smakt. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 alle de som vil ha denne tråden i sine innlegg det er jo koselig det men, dere kan jo komme med noen meninger det hadde vært kult Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Drikker du alene! Er det ikke det som er første tegnet på at man er alkoholiker? Jævla lame uansett, drikke kun så du kan poste hvor svimmel og kvalm du er etterhvert som du drikker! Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 nå er jeg oppe i 10 øl folkens her er min promille: Din promille er nå 1.22 Din promille er under 0.2 om 7 timer Balansen blir dårligere, talen snøvlete og kontroll med bevegelser forverres. Man blir trøtt og sløv og kan bli kvalm. Jeg føler meg i bra form egentlig er fremdeles full, men ikke noe særlig forskjell fra sist gang... Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 måler du den promillen din på kalkulator på nett? eller har du en fysisk en? Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Drikker du alene! Er det ikke det som er første tegnet på at man er alkoholiker? Jævla lame uansett, drikke kun så du kan poste hvor svimmel og kvalm du er etterhvert som du drikker! Har nok ikke anlegg for å bli alkoholiker det er måned siden sist jeg drakk. Drakk mye ungdommen dog men, greide å slutte å drikke så mye uten at det var noe stress. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Drikker du alene! Er det ikke det som er første tegnet på at man er alkoholiker? Jævla lame uansett, drikke kun så du kan poste hvor svimmel og kvalm du er etterhvert som du drikker! hehe Endret 23. juli 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 måler du den promillen din på kalkulator på nett? eller har du en fysisk en? kalkulator den er ikke 100 prosent nøyaktig men, den gir jo et anslag da Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Drikker du alene! Er det ikke det som er første tegnet på at man er alkoholiker? Jævla lame uansett, drikke kun så du kan poste hvor svimmel og kvalm du er etterhvert som du drikker! kult forresten en moralist ved navn hestekølle... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Drikker da ikke alene, vi er da mange på forumet skal sies at jeg har drukket alene siden 11 idag -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå