Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 hmm, når du begyner å bli dårlig blir det vel vanskelig å poste her? eller? btw, tipper på 19 skal nok greie det selv om det sikkert blir en del skrivefeil Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Nå er jeg oppe i 7 øl folkens. Her er min promille: Din promille er nå 0.91 Din promille er under 0.2 om 5 timer De fleste blir mer kritikkløse og risikovillige. Jeg er definivt full men, det er morsomt musikken er mye nærmere å jeg føler meg i svært bra form Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg syns du bør helle nedpå for all kraft! Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg syns du bør helle nedpå for all kraft! akkurat ja jeg trodde det var det jeg gjorde jeg... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Litt over 4 halvlitere på 2 timer og du er "definitivt full"? Dette ser dårlig ut for min guess på 20 flasker, haha. 1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Fortere, da! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Du begynte litt over 18 eller noe og har bare drukket 7 øl? helle nedpå var vel litt og ta i. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Du begynte litt over 18 eller noe og har bare drukket 7 øl? helle nedpå var vel litt og ta i. ok greit da skal prøve å drikke fortere Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Lurer på hvor mange du klarer å drikke før du ikke lenger er i stand til å holde oss oppdatert på forumet. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Litt over 4 halvlitere på 2 timer og du er "definitivt full"? Dette ser dårlig ut for min guess på 20 flasker, haha. Er ikke så full da slapp av kan nok drikke mye mer... Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 travelt dere har det da. 7 øl til nå er vel greit tempo. Skal jo holde oss med selskap hele kvelden jo. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Lurer på hvor mange du klarer å drikke før du ikke lenger er i stand til å holde oss oppdatert på forumet. Tror nok jeg skal klare å holde dere oppdatert til den bitre ende jeg... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Minner på forumbrukerne våre at man kan potensielt forårsake at en person drikker seg til døds, anbefaler derfor at man ikke heier videre på Grinchen og at han tar til fornuften. Forstår det sånn at Grinchen sitter hjemme alene og drikker, anbefaler han derfor å roe ned nå, er helt unødvendig å prøve på å drikke mest mulig på kortest mulig tid da det fort kan gå ille. En bekymmret Malvado. 3 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Minner på forumbrukerne våre at man kan potensielt forårsake at en person drikker seg til døds, anbefaler derfor at man ikke heier videre på Grinchen og at han tar til fornuften. Forstår det sånn at Grinchen sitter hjemme alene og drikker, anbefaler han derfor å roe ned nå, er helt unødvendig å prøve på å drikke mest mulig på kortest mulig tid da det fort kan gå ille. En bekymmret Malvado. slapp av det er ikke mulig å drikke seg ihjel på øl man sovner eller spyr før den tid la oss få ha moroa vår. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Det går vel faktisk ikke an å drikke seg ihjel på 24 øl da, men forstår bekymringen din. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Det går vel faktisk ikke an å drikke seg ihjel på 24 øl da, men forstår bekymringen din. Det gjør jo russen vært år ro deg ned malvado ikke vær en festbrems a please 3 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Du burde klare hele kassen om du vil Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 8 øl nå. her er min promille Din promille er nå 0.91 Din promille er under 0.2 om 5 timer De fleste blir mer kritikkløse og risikovillige. samme som forrige gang det var da rart... Jeg føler meg litt full er i bra form hører på foo fighters å digger det. Ingen fysiske symptomer så langt. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Tøff tråd Hvilket øl drikker du? Håper for din skyld det ikke er Tuborg Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Tøff tråd Hvilket øl drikker du? Håper for din skyld det ikke er Tuborg Faktisk er det tuborg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå