Grinchen Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 ja det er jo veldig strålende da jeg er tilgjenlig på msn du er soler deg vel i triumfen av oppdiktede triumfer... Trym Jenssveen - 8 venner? Ja det stemmer sikkert i og med at mitt navn er det ja... FYI: Laget dette da du tok av og laget en hel haug tråder med kun trolling for en stund siden. Postet det aldri bare. Du kan ikke nekte for at du, iallefall vanligvis, er et eneste stort troll. Definer troll? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Definer troll? Les posten nederst på forrige side. Klarer du ikke det, kan du gå og se deg selv i speilet. DET er definisjonen av et troll. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Definer troll? «Grinchen» 3 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Grinchen: gå inn her http://tinychat.com/grinchen og velg alternativet helt til høyre, skriv grinchen som kallenavn, og når du kommer inn i chatterommet trykker du på "start broadcasting" på toppen Kom inn hit Grinchen http://tinychat.com/grinchen Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Definer troll? «Grinchen» http://trommelyd.no/ Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 vi ser dere er så opphengt i troll så kan dere jo snakke med meg på msn dere har fått msn adressen min. Jeg har ingenting å skjule.... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 vi ser dere er så opphengt i troll så kan dere jo snakke med meg på msn dere har fått msn adressen min. Jeg har ingenting å skjule.... http://tinychat.com/grinchen Lenke til kommentar
Golden_eagle Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Ok, folk! Så Grinchen på webkamera nå. Han er en ekte person i den alderen han sier, og ser litt full ut også. Så nå tror jeg vi kan droppe flamewaren, og bare nyte det faktum at han sitter og underholder oss med drikkehistorien sin langt på natta! 'nuff said Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Gudfader folkens, Grinchen har stablet på beina fredagsunderholdning som banker fletta av både tv2 og nrk, og så skal dere drive å plage han for det? La oss nå se om han klarer å komme seg i bånnen av den kassa, og ta resten av greiene ved en senere anledning. 5 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Går tregt i oppdateringen hans. Har han sovnet? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg synes Grinchen skriver overraskende bra til å være såpass full. Her er det ugler i mosen, og synd er det. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Kan være derfor det tar så lang tid før han svarer, pleier å spille en del wow når jeg er sveiseblind, tar faen så lang tid å skrive noe når man ikke klarer å se hva som står på skjermen:P Lenke til kommentar
Golden_eagle Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Nei, vet ikke hvorfor han ikke oppdaterer, men han sier han har drukket en øl til nå... Helt enig med grungewhore! Nå synes jeg vi skal slutte å mase! Han viste meg jo til og med katta si jo! Dessuten så er den tråden her genial underholdning for sovende forumlesere i morgen tidlig også :-P 12 sider med kødd;) Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Ta noen bilder da golden, godeste prt sc. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 At du ikke finner ett kamera og starter live stream? Lenke til kommentar
Golden_eagle Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Ser dere? Han sitter nå til og med med katten sin Dårlig kvalitet da... Og liten skjer. Sitter på netbooken Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Nå har jeg drukket 19 øl min promille er: Din promille er nå 1.68 Din promille er under 0.2 om 10 timer De fleste får problemer med hukommelsen. Hukommelsesproblemene øker med stigende promille. Jeg føler meg ganske full spesielt da jeg gir ut msn adressen noe jeg normalt aldri ville ha gjort... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Stakkars katt om han blir full nok.. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Er det skummelt at det er akkurat sånn jeg så han for meg? Men for 100% sikkerthet stemmer jeg for en lapp med dato og navnet på en deltager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå