Bobbylove Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Den første tråden han lagde var faen meg episk husker jeg, beste jeg har lest her på forumet. Troll or no troll. Linky? Orker ikke finne den frem nå men han holder en slags dagbok på forumet, helt hysterisk. Minner meg litt om tatt av kvinnen(boka) men fremdeles ikke. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Kommer det ikke pic, er nok dette trolling eller for full? Tror iværtfall han er for full til å begynne å finne fram bilde å legge ut hær -_- Men kanskje vi får bilde imorra;) Jeg prøver å legge ut bilde av eksen min her hvordan leggger man inn bilder her? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg prøver å legge ut bilde av eksen min her hvordan leggger man inn bilder her? Trykk «Klikk for å legge ved filer» når du skriver nytt innlegg, eller last opp på TinyPic eller Uploadscreenshot. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Fiks et chatterom på tinychat og sett deg selv på cam, så får alle se at du drikker i virkeligheten Tinychat.com 2 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Fiks et chatterom på tinychat og sett deg selv på cam, så får alle se at du drikker i virkeligheten Tinychat.com kanskje han ikke vil dette? Hva om eksen er på besøkj? :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Nå trenger vi en update, Grinchen! Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg får det ikke til vet ikke hvorfor men dere kan godt snakke med meg på msn [email protected].... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Husker du å trykke der det står "Legg ved filen"? Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 ja men allikavel feiler hver gang men dere kan kontakte meg på msn som sagt Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Last opp på www.tinypic.com eller www.bayimg.com eller www.uploadscreenshot.com Om du ikke klarer det, er du et troll. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Epic Skurk! Noen som har tatt kontakt med han på msn btw? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Last opp på www.tinypic.com eller www.bayimg.com eller www.uploadscreenshot.com Om du ikke klarer det, er du et troll. Eller for full! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg får det ikke til vet ikke hvorfor men dere kan godt snakke med meg på msn [email protected].... Har du cam? Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg får det ikke til vet ikke hvorfor men dere kan godt snakke med meg på msn [email protected].... Har du cam? har et glimrende webcam.... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg kan veldig tro på at han er full å drikker, men det høres litt suspekt ut ang. Det med eksen Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Trym Jenssveen - 8 venner? Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 ja det er jo veldig strålende da jeg er tilgjenlig på msn du er soler deg vel i triumfen av oppdiktede triumfer... Trym Jenssveen - 8 venner? Ja det stemmer sikkert i og med at mitt navn er det ja... Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Grinchen: gå inn her http://tinychat.com/grinchen og velg alternativet helt til høyre, skriv grinchen som kallenavn, og når du kommer inn i chatterommet trykker du på "start broadcasting" på toppen Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) ja det er jo veldig strålende da jeg er tilgjenlig på msn du er soler deg vel i triumfen av oppdiktede triumfer... Trym Jenssveen - 8 venner? Ja det stemmer sikkert i og med at mitt navn er det ja... FYI: Laget dette da du tok av og laget en hel haug tråder med kun trolling for en stund siden. Postet det aldri bare. Du kan ikke nekte for at du, iallefall vanligvis, er et eneste stort troll. Endret 24. juli 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå