eirik845 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hei har lyst til på en android telefon som se x10 mini eller mini pro. og tenkte å kjøpe med abbonomang. men jeg bruker alltid abbenomang som er billigst i følgte telepriser. forbruket mitt er sånn ca 500 ringeminutter 500 sms og 100 mb data trafikk ( med min nokia e63 med opera) noen som vet om noen som selger denne med et greit abbonomang? eirik Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Du kan jo kjøpe den uten abonnement, så kan du bruke det abonnementet du selv vil. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Du kan bestille telefonen med et nytt nummer med SuperPluss abonnement fra Telenor.Clicky Da blir totalprisen på telefonen 1549kr. Så kan du skifte det nummeret du bruker til et Djuice Combi abonnement til 275kr mnd.Djuice Combi Medium Det som er fint med combi er at det ikke er noe oppstartspris på samtaler. Endret 23. juli 2010 av Gyr0 Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Du kan bestille telefonen med et nytt nummer med SuperPluss abonnement fra Telenor.Clicky Da blir totalprisen på telefonen 1549kr. Så kan du skifte det nummeret du bruker til et Djuice Combi abonnement til 275kr mnd.Djuice Combi Medium Det som er fint med combi er at det ikke er noe oppstartspris på samtaler. ser greit ut det abbomanget der her til jeg ser paa data trafikken koster 5 kr mb eller 10 kr dagen. Det blir jo garantert 300 i maaneden da. Det blir dyrt med nesten 600 i maaneden totalt og 129 faar telefon.. Men men faar det vel ikke billigere da. Og telefon er vel laast til telefnor Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Gjør ikke noe at den er låst, både Netcom og Telenor gir ut låsekoden gratis fra dag en så lenge du betaler abonnementet ut bindingstiden Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Du kan bestille telefonen med et nytt nummer med SuperPluss abonnement fra Telenor.Clicky Da blir totalprisen på telefonen 1549kr. Så kan du skifte det nummeret du bruker til et Djuice Combi abonnement til 275kr mnd.Djuice Combi Medium Det som er fint med combi er at det ikke er noe oppstartspris på samtaler. ser greit ut det abbomanget der her til jeg ser paa data trafikken koster 5 kr mb eller 10 kr dagen. Det blir jo garantert 300 i maaneden da. Det blir dyrt med nesten 600 i maaneden totalt og 129 faar telefon.. Men men faar det vel ikke billigere da. Og telefon er vel laast til telefnor Da kan du legge til noe som kalles Mobilsurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå