Gå til innhold

kan man få kjøpt se x10 mini (pro) med et billig abbonomang?

Anbefalte innlegg

Hei har lyst til på en android telefon som se x10 mini eller mini pro. og tenkte å kjøpe med abbonomang.

men jeg bruker alltid abbenomang som er billigst i følgte telepriser.

forbruket mitt er sånn ca 500 ringeminutter 500 sms og 100 mb data trafikk ( med min nokia e63 med opera)

noen som vet om noen som selger denne med et greit abbonomang?

eirik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan bestille telefonen med et nytt nummer med SuperPluss abonnement fra Telenor.Clicky

Da blir totalprisen på telefonen 1549kr.

Så kan du skifte det nummeret du bruker til et Djuice Combi abonnement til 275kr mnd.Djuice Combi Medium

Det som er fint med combi er at det ikke er noe oppstartspris på samtaler.

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar

Du kan bestille telefonen med et nytt nummer med SuperPluss abonnement fra Telenor.Clicky

Så kan du skifte det nummeret du bruker til et Djuice Combi abonnement til 275kr mnd.Djuice Combi Medium

ser greit ut det abbomanget der her til jeg ser paa data trafikken koster 5 kr mb eller 10 kr dagen. Det blir jo garantert 300 i maaneden da. Det blir dyrt med nesten 600 i maaneden totalt og 129 faar telefon.. Men men faar det vel ikke billigere da. Og telefon er vel laast til telefnor

Lenke til kommentar

ser greit ut det abbomanget der her til jeg ser paa data trafikken koster 5 kr  mb eller 10 kr dagen. Det blir jo garantert 300 i maaneden da. Det blir dyrt med nesten 600 i maaneden totalt og 129 faar telefon.. Men men faar det vel ikke billigere da. Og telefon er vel laast til telefnor

Da kan du legge til noe som kalles Mobilsurf :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...