trondps Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Opplevde i går at mailer i Innboks og Sendte elementer ble borte etter komprimering for å spare diskplass. Har bekreftet ja flere ganger før ved spørsmål om å utføre en slik komprimering, men nå er det første gangen at mailer er borte. I Innboksen er alt etter mai 2007 borte og i Sendte elementer er alt før 2009 borte. Jeg har andre og viktigere mailer plassert i dedikerte mapper og disse er urørt. Bruker Outlook Express i XP. Etter utført komprimering ligger det en hel del "elementer" i papirkurven. Prøvde å markere alle disse og så gjenopprette men til ingen nytte. Hva kan ha skjedd? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Dette har jeg også vært plaget med. Det er visst en "lojng time no gone" bug i oexpress. Postkassen blir ubrukelig etter noen måneder med akivitet. Hva det skyldes vet jeg ikke. Men én ting vet jeg: Etter å ha begynt å bruke Thunderbird så har ikke dette skjedd. Lenke til kommentar
trondps Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Takk for svar. Får vel bare leve med at mailene er borte og framskynde oppgradering til Windows 7. Har tross alt de viktigste mailenen som jeg ønsker å ta vare på, plassert i dedikerte mapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå