Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun snakker om sine ekser


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

De siste tre ukene har jeg datet en jente jeg har begynt å like. Hun bruker mye tid på å snakke om venninnene sine, hvilket går greit. Jeg er overbærende og god til å lytte. Men ... minst en gang hver gang vi er sammen drar hun frem en historie om en av sine ekser. Alt fra små hverdagslige ting, til saker av mer seksuell natur.

 

Dette er veldig ødeleggende for stemningen, og jeg får veldig avsmak av det. Det er ikke som om det følger tema for samtalen heller, men mer impulsive innslag jeg ikke skjønner meningen med.

 

Hva er greia? Noen som kan kaste litt lys over dette?

 

Vi er begge i midten av tjueårene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet hun at dere dater eller er det bare du som tror det? Kankje hun ser på det som et vennskap mens du ser potensiale i et fremtidig forhold.. Om du skjønner hva jeg mener.. Viss ikke, synes jeg det er totalt unødvendig å snakke om eksene sine herregud for et kvinnfolk.. Viss dere forstår hverandre og er åpne ( på tross av 3 uker ) så hadde jeg sagt klart i fra at jeg gidder ikke å hørre om fjompene du har drevet med før og hverftall ikke om sex livet dere hadde jezuz.. Men kankje si det på en mildere måte :p

Lenke til kommentar

Jeg har vert i samme situasjon som deg mange ganger. Når jeg tenker over det...hmmm.

 

Uansett, alt du trenger å gjøre er å begynne å snakke om dine ekser og alt det "crazy shit" dere gjorde.

 

Hver gang hun begynner å snakke om sine ekser, så begynner du å snakke om dine og, dra fram noe jævlig crazy shit.

 

Skal love deg at hun vil snart stoppe å snakke om eksene sine, 100% success rate.

Lenke til kommentar

Vet hun at dere dater eller er det bare du som tror det? Kankje hun ser på det som et vennskap mens du ser potensiale i et fremtidig forhold.. Om du skjønner hva jeg mener.. Viss ikke, synes jeg det er totalt unødvendig å snakke om eksene sine herregud for et kvinnfolk.. Viss dere forstår hverandre og er åpne ( på tross av 3 uker ) så hadde jeg sagt klart i fra at jeg gidder ikke å hørre om fjompene du har drevet med før og hverftall ikke om sex livet dere hadde jezuz.. Men kankje si det på en mildere måte :p

 

Altså, vi er sammen daglig, vi gjør kjæresteting på hennes initiativ, og vi har sex. Da dater man vel dersom annet ikke er avtalt?

 

 

Jeg har vert i samme situasjon som deg mange ganger. Når jeg tenker over det...hmmm.

 

Uansett, alt du trenger å gjøre er å begynne å snakke om dine ekser og alt det "crazy shit" dere gjorde.

 

Hver gang hun begynner å snakke om sine ekser, så begynner du å snakke om dine og, dra fram noe jævlig crazy shit.

 

Skal love deg at hun vil snart stoppe å snakke om eksene sine, 100% success rate.

 

 

Virker som gode forslag :) Få høre hvordan det går

 

Jeg er en voksen mann, så dersom dette fortsetter å være et problem tar jeg det opp med henne på en ærlig måte :).

 

Hun er usikker, og prøver å sette seg selv i et bedre lys, ved å prate positivt om sine ekser (Det er en grunn til at de er ekser) Jeg ville tatt noe slikt positivt, om det blir for mye, så må du bare si at du driter i hvem hun har pult/vært med før.

 

Det er nettopp hvorfor hun gjør det jeg lurer på ja. For meg blir det bare rart og malplassert å ta opp slike ting i den grad hun gjør det. Før hver gang det kommer en historie, forsvarliggjør hun det også med å si at hun sikkert ikke burde fortelle det ... men gjør det likevel ...

 

Ganske spess ;P

 

Jeg skjønner meg ikke på det, men så har jeg ikke særlig eksponeringsbehov heller. Hun er en usedvanlig god jente, så jeg vil bare være med henne og ha det koselig ...

Lenke til kommentar
Gjest Traktorfaen

Kjenner så altfor godt til det der ja.

Dama mi snakket altfor mye om eksene sine også, spesiellt om sånne ting man absolutt ikke vil høre om.

Å si at det var ubehagelig å høre funket også dårlig. FOr min del tok det ikke slutt for jeg rett og slett ble forbanna og sa jævlig klart og tydelig at "seriøst, ta å hold kjeft. Jeg har INGEN interesse av å høre om det der, og hvis du har et så helvetes stort behov for å snakke om det kan du ta det med vennindene dine når jeg er langt faenivold avgårde et annet sted."

Brutalt ærlig, men faen så effektivt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...