Gå til innhold

Går det ann å opprette mapper på PS3 operativsystemet?

MD89

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det går ann å opprette mapper på PS3 operativsystemet? Har mange forskjellige filer som jeg gjerne skulle ha delt opp i noen mapper, istedenfor at alle filene er nedover på en lang liste.

Har prøvd å koble PS3'en til PC'n min via HDMI-kabel og sjekket om jeg kunne ordne det på den måten, men det funket ikke i det hele tatt. Noen som vet hvordan man kan fikse det, eller om det i det hele tatt går?

Takker for alle hjelpende svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du mener film, musikk etc så blir disse lagt i de respektive mappene automatisk når du kopierer de over til PS3'en.

ok, så hvis jeg har mapper for de forskjellige filene på pc'n, så vil det bli eksakt likt på PS3'en? Så det er ikke mulig å endre/flytte mapper/filer på PS3 sitt operativsystemet?

Lenke til kommentar

går fint å lage mapper men det er tungvint.. Jeg har feks delt opp demoer og fullversjon spill i to forskjellige mapper.

Du trykker trekant, deretter informasjon tror jeg, der kan du knytte filen opp mot et album, når du deretter sorterer med firkant vil du kunne sortere på album og du har mappene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...