tuXP-G Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Ok, kjøpte meg litt vifter og har modda litt mer på kabbiset mitt da... Men kjøpte meg et par titan vifter: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...NR=TFD1202512CT og fant ut at disse hadde en temp-kontroll på seg. Sånn at de regulerer seg etter tempen, men det vil ikke jeg ha da! Skal koble dem på viftekontrollen min. Åssen disabler jeg temp kontrollerne? bare å klippe dem av med en avbiter? Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 På mine vifter med temp-sensor kan du bare ta vekk litt av gummien som er på ledningene som er rett nedforbi sensoren og ta en liten ledning imellom sån at de får kontakt med hverandre. Vet ikke hvor heldig det er for viftene , men det funker fint. Og klippe av har jeg ikke prøvd ;P Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 hmm hadde gjerne sett at jeg fikk et litt mer kurant tips da... noen som er mer sikre? Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Funker fint hos meg Eneste problemet mitt med mine vifter er at jeg hører en drastisk forskjeld på støy ;P Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 jeg skal koble den til en viftestyring da så det blir ikkeno problem... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Det er bare til å klippe den av helt ute.. så tvinner du de to ledningene sammen så sviver den på full guffe hele tiden.. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 snasent... takker cobra Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Flaffy: funker vifta di enda ? Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Vet at denne posten er VELDIG gammel nå da. Men Ja viften virker fint enda Satt den ned t il 5v for noen uker siden for og redusere støyen siden jeg ikke klokker selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå