ManheiM Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Burde putte på 2gb ram til ihvertfall Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Burde putte på 2gb ram til ihvertfall Enig. Jeg prøvde å klemme det nedover mot 4k, men hvis du er villig til å betale mer er 4GB RAM en god prioritet. Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 srbz, registrerer at kabinettet du valgte ut tilsynelatende ikke støtter m-ATX. Har dette noe å si, eller vil HKet passe? Hvordan vil denne maskinen yte ift. denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323200 ? Om jeg går for den pakken du har satt sammen, må jeg kjøpe ting som kjølepasta og kabler utenom, eller følger alt det nødvendige med? Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Bump. Noen som vet? Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Bump. Noen som vet? Alle nødvendige kabler følger med HK og PSU. Så nei, du behøver ikke kjøpe disse tingene. Kjølepasta er allerede montert på orginale cpu kjøler. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 srbz, registrerer at kabinettet du valgte ut tilsynelatende ikke støtter m-ATX. Har dette noe å si, eller vil HKet passe? Hvordan vil denne maskinen yte ift. denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323200 ? Om jeg går for den pakken du har satt sammen, må jeg kjøpe ting som kjølepasta og kabler utenom, eller følger alt det nødvendige med? HKet vil passe fint,kabinettet støtter M-ATX Ytelsen i starcraft 2 vil være så og si den samme med begge oppsett. Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) nvm Endret 26. juli 2010 av ~Joakim~ Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hovedkortet er heller ikke mATX, så det burde ikke være noe issue i utgangspunktet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå