lpf01 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Grattis:D Jeg er fjorten så jeg må vente 2 år til før jeg får øvekjørt Men jeg gleder meg Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) . Endret 23. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Gruer meg, jeg! Gled deg! da blir det artigere Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Gruer meg, jeg! Det er ingenting å være redd for. Det er ikke vanskelig å kjøre bil og du lærer alt i ditt eget tempo. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) . Endret 23. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Tja, vi får se. Er jo trossalt meg vi snakker om.. Med den holdninga vil du aldri klare det, bare gled deg. Det er mye artig med bil Men det er et stort ansvar ute på veien, ikke bare for deg, men andre også. Så bruk belte, og hold deg under fartsgrensa! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hold deg PÅ fartsgrensa, ikke under. Kan være like farlig å kjøre under fartsgrensa, i alle fall for andre. De blir irriterte og tar unødvendige risikoer hvis/når de kjører forbi. Bare for å pirke litt på deg GZIP. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hold deg PÅ fartsgrensa, ikke under. Kan være like farlig å kjøre under fartsgrensa, i alle fall for andre. De blir irriterte og tar unødvendige risikoer hvis/når de kjører forbi. Bare for å pirke litt på deg GZIP. Da jeg sa under mente jeg jo selvfølgelig under/på da Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hold deg PÅ fartsgrensa, ikke under. Kan være like farlig å kjøre under fartsgrensa, i alle fall for andre. De blir irriterte og tar unødvendige risikoer hvis/når de kjører forbi. Bare for å pirke litt på deg GZIP. Da jeg sa under mente jeg jo selvfølgelig under/på da Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Haha. Regnet i grunnen med det, men tenkte jeg skulle plage deg litt. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Kun jeg som har merket at når en har den velkjente L'en bakpå bilen, så skal bilister bak absolutt forbi? Jeg har selv følgt fartsgrensen på 90 km/t, likevel skulle mange absolutt forbi meg. Det er tydeligvis helt forferdelig å ligge bak en som lærekjører. Første gang jeg skulle prøve å kjøre bil gikk helt greit. Det som var vanskeligst var å holde sida godt nok (enklere sagt enn gjort på små vestlandsveier...). Men går fint nå Det er bare å være forsiktig, og slippe forbi biler som tydeligvis ikke liker å ligge bak deg. Nei, du er ikk den eneste som føler det.. Vær eneste gang jeg er ute å øvelseskjører og det kommer en bil bak meg, så legger h*n seg helt oppi meg og suser forbi ved første mulighet. Det er så utrolig irriterende. Jeg holder fartsgrensa + litt til Men det er utrolig gøy å øvelseskjøre Hadde vel noen timer først på parkeringsplassen, også sier mamma at jeg skal kjøre hjem, fy f**n har aldri vært så nervøs før. Spant litt i et kryss fordi jeg tråkka litt hardt på gassen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Kjører på omtrent alle mulige veier nå, kjørte til hytta i går og det er jeg som kjører om pappa skal ut med bilen. Det eneste jeg sliter litt på er bakkestart. Fy satan så udigg det er å stå i kø i oppoverbakke, å måtte ta bakkestart med biler 2 cm unna bakluka opptil flere ganger. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Kjører på omtrent alle mulige veier nå, kjørte til hytta i går og det er jeg som kjører om pappa skal ut med bilen. Det eneste jeg sliter litt på er bakkestart. Fy satan så udigg det er å stå i kø i oppoverbakke, å måtte ta bakkestart med biler 2 cm unna bakluka opptil flere ganger. Har fått bedskjed av kjørelæreren min at jeg skal holde meg på ikke så veldig trafikerte veier enda. Skal bli ordentlig kjent med bilen først. Så har ikke fått den gleden av å kjøre på E6 enda.. Men det kommer vel Bakkestart ja, det får ikke jeg helt til enda, men man blir jo bare bedre og bedre for hver gang. Husker en episode der jeg måtte stå og vente fordi de la ny asfalt og det bare var et felt åpent. Og selfølgelig så sto jeg i oppoverbakke, også når det var vår tur til å kjøre så kvælte jeg motoren, og etter 4 forsøk elns, så kom jeg videre. Og da sto han navigøren og De som sto bak meg begynte å kjøre forbi meg, mens jeg bare sto der og kvælte motoren. Aldri vært så flau i midt liv Endret 13. august 2010 av mellers Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Hahaha, akkurat samme har skjedd her også.. Da ville jeg bare dø.. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ja, samme her.. Det eneste jeg ville var å komme meg lengst unna det stedet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Hva skjer egentlig om jeg blir tatt i fartskontroll/fotoboks og ligger et par km/t over grensa? Får det noen ekstra konsekvenser siden jeg øvelseskjører? Hvordan er reglene for utsettelse? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hva skjer egentlig om jeg blir tatt i fartskontroll/fotoboks og ligger et par km/t over grensa? Får det noen ekstra konsekvenser siden jeg øvelseskjører? Hvordan er reglene for utsettelse? Tror ikke du får bot ved å ligge i 62 km/t i 60 sone, men hvis du ligger i 80 i 60 sone blir du nok stoppet. Reglene for utsettelse er jeg ikke helt sikker på, men hvis du blir tatt i fartskontroll blir det nok en liten utsettelse + en liten bot til deg og ledsager. Men skal ikke si noe sikkert, prøvde å google det, men fant ikke noe nyttig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Mener å huske at mamma har fått bot for noe sånt som 63 i en 60-sone. Tror de er ganske konsekvente på sånt, er du over så er du over. En bot kan jeg takle, men om jeg faktisk får utsettelse og mister retten til øvelseskjøring av å bli tatt 3 km/t over grensa, da blir jeg sur. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Mener å huske at mamma har fått bot for noe sånt som 63 i en 60-sone. Tror de er ganske konsekvente på sånt, er du over så er du over. En bot kan jeg takle, men om jeg faktisk får utsettelse og mister retten til øvelseskjøring av å bli tatt 3 km/t over grensa, da blir jeg sur. Oj, da har hun støtt på en ikke snill politi. Ja jeg blir også sur hvis jeg blir tatt 3 km/t over grensa og mister retten til øvelseskjøring, samt utsettelse på lappen. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Lol, gøy med bil. Er 15, og køyrer rundt på parkeringsplassar, hyssj! Er jo sabla kjekt, men, har faktisk nesten greidd å kræsje Sitter å fokuserar på ein ting, og glømmer at eg er aleine der.. Så plutselig kjem det ein bil som skal inn da, og eg kjem i alt for høg fart :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå