Spoocyman Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hei, Eg han en media pc med følgende oppsett: MB: Intel DG45FC CPU: Intel Core 2 Duo E2160 Ram: Corsair XMS2 2*1Gb PSU: M2 160 Wat dc/dc power hdd: 160 GB Sata150 Lit historikk...eg kjøpte dette MB. brukt, satte sammen maskinen og starta opp. som skjerm brukte eg min tv koblet men DVI - VGA adapter siden HK. bare har DVI elle HDMI og alle mine HDMI porter på tv'n var opptatt. dvs. tv på VGA input. Instalerte maskinen med Win 7, og alle drivere fra intel. Alt funka bra, så ville eg teste HDMI tilkobling. slo av maskinen, koblet fra DVI-VGA adapteret, og koblet til HDMI kabelen. Dette var jo superenkelt. starta opp og bilde var på plass... Så ville eg koble til men 8" lilliput skjerm på DVI-VGA adapter, da kom problemene... Ikkje noe bilde samma hva eg gjør... Samme gjelder tv via VGA...får antydning til bilde på tv'n, men bare i POST skjermen... Noen som har noen tips? dette er bare rart... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 høres jo meget sært ut må jeg si. men kan d3et være at kabelen du bruker har fått en intern knekk? Lenke til kommentar
Spoocyman Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 høres jo meget sært ut må jeg si. men kan d3et være at kabelen du bruker har fått en intern knekk? Har prøvd flere skjermer og kabler...arg...ikkje lett dette...hehe Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 men da kan du jo begynne med å liste opp hva det er du har gjort for å finne problemet/feilsøke maskinen din. Lenke til kommentar
Spoocyman Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 byttet kabler byttet BIOS flere ganger Byttet GFX Media driver fra intel det er DVI-i og denne skal fungere...funka jo så flott første gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå