Gå til innhold

EQ til Headset? SteelSeries 5Hv2 USB


Anbefalte innlegg

Fikk i dag mitt SteelSeries 5H v2 i posten, og så langt er jeg veldig fornøyd med oppløsningen av lyden i det, altså under spilling så er det lett å høre hvor folk er og slikt. Jeg trodde jeg hørte det godt før også, for i de fleste tilfeller når jeg speccer folk så har jeg alltid tenkt "åh, lyd da mann, herregud..". Men nå hører jeg de såpass mye tidligere/bedre at jeg trodde folka var helt innpå meg, åsså var de ganske langt unna enda, så jeg må nok venne meg til det litt etter hvert. :)

 

Men ja, det jeg derimot ikke er SÅ fornøyd med er lydkarakteristikken. jeg føler det er alt for høy diskant og litt lite bass. Diskanten er ubehagelig høy syns jeg. Men jeg finner ikke noe på www.steelseries.com/downloads eller noe medfølgende, bare driver(som jeg selvfølgelig installerte).

 

Så da lurer jeg på, finnes det en fornuftig software-EQualizer som jeg kan justere lydbildet litt med? For å få dempa diskanten vertfall, får jeg dempa den så regner jeg med at balansen mellom diskant og bass blir bra.

 

Håper noen har noen gode tips til dette.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...