tormoddf Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Se den necromorph-befengte Unitology-kirken med egne øyne i ny trailer. Les mer Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg MYE Lenke til kommentar
JV Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Huff.. ventetiden er uuthodelig! Tror jeg skal fyre opp Dead Space 1 i helge og prøve å skaffe noen flere achievements. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Huff, var bedre når han ikke snakket.... Men gleder meg til spillet likevel, bare håper det ikke ødlegger for mye. Lenke til kommentar
whitespace Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Dead Space til PC er noe av det dårligste jeg har vært borti. Det var helt jævlig å spille med mus og tastatur og endte i søpla etter ca. 10 minutter. Håper at de har hørt på kritikken og forbedret dette til oppfølgeren. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Bare plugg i en 360 kontroller, det gjorde jeg og det ble mye bedre. Utrolig bra spill! Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 I løpet av det første spillet fikk vi ikke en eneste gang se ansiktet til hovedpersonen Isaac. Eh...JO? http://www.youtube.com/watch?v=xZxZLdeRMyk Du har også mulighet til å se det på begynnelsen, like før du entrer USG ISHUMURA. Da har han ikke masken på seg og man kan snu kameraet rundt Isaac. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Du har rett. Bare nesten aldri. Det var stemmen vi aldri fikk høre. Har oppdatert teksten. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Du har rett. Bare nesten aldri. Det var stemmen vi aldri fikk høre. Har oppdatert teksten. Ok. Egentlig bare en bagatell, beklager min nebbete tone Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Så for meg at han skulle skyte monsteret gjennom glasset (om det var glass). *pirke pirke Endret 24. juli 2010 av Samegerilja Lenke til kommentar
Beanis Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Dead Space til PC er noe av det dårligste jeg har vært borti. Det var helt jævlig å spille med mus og tastatur og endte i søpla etter ca. 10 minutter. Håper at de har hørt på kritikken og forbedret dette til oppfølgeren. Jeg fullførte da spillet på PC uten store problemer. Musfølsomheten var rar, men ikke uoverkommelig; Det er ikke et twitch-spill tross alt. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg håper virkelig teksturene er mer detaljerte enn dette på PC-versjonen. Grøss og gru. Den kirken var rett og slett forferdelig slett designer arbeide. :S Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Nja, jeg likte heller ikke hvordan kamera var stilt og hvordan man styrte Isaac med musen, men det hjalp da å lage riktig atmosfære; man er da ikke en MW2 badass som sikter seg inn mot hodet i løpet av 0.2 sekunder og dreper en hel hær i løpet av 1 minutt. Selv synes jeg Dead Space er laget slit som Resident Evil 4 skulle ha vært, siktinga kan være treg (selv om jeg ble vant til siktinga etter 1-2 timer), men man kan da ihvertfall bevege på seg. Blir bare irritert over at det ikke kommer i år Lenke til kommentar
Calm Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Det første spillet seilet raskt opp som en av min favorittspill - elsket stemingen, spenningen, hiistorien, ja, alt med det spillet. Håper de klarer å ivareta elementene som gjorde det første spillet bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg