Kick1 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hvordan konfigurerer jeg KMail til å auth'e POP før SMTP? Finner bare ikke ut av det... Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg forstår ikke spørsmålet, kan du være litt mer presis? Lenke til kommentar
Kick1 Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg forstår ikke spørsmålet, kan du være litt mer presis? Mail-server'n krever at POP autentiseres før sending av email. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 nå har jeg ikke prøvd k-mail selv, har bare prøvd eluvation eller hva det no heter, men det skal være bare å opprette en ny kanto, skrive inn brukernavn passord og seff e-mail adressen din, også skal det stå etellerannet om pop, der skal du skrive pop.online.no og der det står smtp skal du skrive: smtp.online.no da skal vel det meste være gjort. Lenke til kommentar
Kick1 Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 der skal du skrive pop.online.no og der det står smtp skal du skrive: smtp.online.no da skal vel det meste være gjort. ehm, ja, hvis du har online så men online.no krever ikke POP auth før SMTP.. ellers hadde det ikke vært noe problem i det hele tatt. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå