myphone Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hei. Har bestillt iphone 3gs. Men hvilke programmer er å annbefale ? vil ha alt fra spill til drink apps. Er det noe mer jeg burde vite så skriv det Kom gjerne med tips om iphone og apps Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 boost 3d canabalt 1881 shazam trafikanten plants vs zombies fieldrunners rope n fly 2 yr filmweb moneybook top shelf drinks Lenke til kommentar
myphone Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Thx kom gjerne med flere tips og apps. Beskriv appene hvis dere gidder Lenke til kommentar
MGH Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 angry birds! beste spillet ever! Lenke til kommentar
myphone Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Ok, Har fått iphonen nå. Skal jeg lade den fult føre jeg kobler til pcen ? Lenke til kommentar
myphone Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Sånn nå er den ladet og alt. Men får ikke pin koden til simkortet som følgte med før om noen dager. Så jeg bruker et annet telenor sim-kort. Hvis jeg lager en acc på itunes og laster inn sanger osv på iphonen nå, vil det bli slettet når jeg får det egentlige sim kortet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå