Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Nå har du jo konge sjanse til å få henne sjalu på deg! Ikke no stress at det er få jenter, finnes ikke noe morsommere enn å stjele jenter fra gutter, litt konkurranse er det ingen som har noe vondt av. Oppfør deg mot henne som hun oppfører seg mot deg. Når dere drar ut så ditch henne ASAP og gå og finn deg noen jenter du kan ha det gøy med. Bare si ok vi snakkes, og gå og finn deg kjøtt! Jeg var akkurat som deg før, men ikke nå lenger. Det beste du kan gjøre er nettopp dette. Slutt å heng etter henne, og slutt å ta "alvorsprater" med henne. Jenter liker ikke whine gutter som ikke er selvstendige på et utested og MÅ følge etter alle andre! Vis at du er kongen!!! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Siste dagen idag, igjen lovte hun a ikke stikke fra meg. Vi satt pa en pub, jeg sier jeg ma ut a ta litt luft hun lover a vente der, mens jeg er borte. Jeg blir borte i 10 min, og da har hun stikki av og jeg finner henne sammen med han hun hadde "kuttet" ut for min skyld. Jeg spqr henne hva som skjer, og hun sier hun leita etter meg, wtf lissom. Jeg sier jeg ma prate med henne men hun ville ikke, for hun matte absolutt prate med han hun hadde kuttet ut. Jeg spqr hvorfor, nar de snakket sammen hele dagen fqr og ja.. jeg sier hun kan bli sammen med han sa kan vi heller vare vanlige venner, og hun sier seg enig i det og gir meg et kyss pa kinnet og gar. Dette var bare en test fra min side for a se hva hun egentlig ville, og hun failet ganske greit, jeg stikker videre aleine, mqter pa henne klokka 3 pa nattta 5 timer fqr bussen var fra hotellet til flyplassen gar og hun ber henne bli med hjem, men det vil hu ikke fordi hun skal pa nachspiel. Jeg sier da at vi ikke kan vare venner lenger fordi det her gar ikke, og da sier hu greit, bare ga hadet, jeg stikker pa nach. Og da forteller jeg at jeg har fortalt moren hennes hvordan hun har behandla meg her nede og da flipper hu helt, og jeg er syndebukken. Hun er 16 ar gammel, aleine i syden med meg som foreldrene hennes stoler pa, er det sa javli feil av meg a si ifra at hun ikke har oppfqrt seg bra? at hun ikke har kommet hjem om kveldene at hun har latt meg vente til helt pa kvelden dagen etter med a komme hjem igjen. Hun sier at det var helt sykt unqdvendig av meg a si det til moren hennes fordi hun har angst og beskymrer seg helt sykt sikkert, men jeg fortalte jo at alt hadde gatt bra og at hun hadde bare vaert med folk hun kjenner fra der vi bor hjemme i norge, selv om det ikke er sant, Hun sier jeg qdelegger sa javli mye for henne og at hun vil aldri vare venn med meg igjen osvosv, herregud, igjen er det JEG som har gjort noe feil :S Lenke til kommentar
DMN Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Vel, sett fra et "vi skal bare være gode venner" synspunkt, som du satt i hodet hennes. Så er det jo passe lamt og ringe moren og sladre på oppførselen hennes. 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Slik jeg ser situasjonen. Du har tidligere vært bestevenn med denne jenta. Grunnet krangling og uenigheter - både før og etter at dere dro til syden - er dere ikke helt på talefot og følgelig ikke lenger fuckfriends. Mens dere er i syden finner jenta seg en hyggelig gutt hun kan snakke hele dagen med (og kanskje ønsker å knulle). Selv ønsker du fortsatt å være jentas fuckfriend, og forsøker å sette en stopper for det som skjer mellom dem. Hun sier seg enig i dette simpelthen fordi hun vet at du vil følge etter henne overalt og kontrollere at hun ikke henger med han. Av den grunn sniker hun seg unna deg, da dette er enkleste måte å få være med denne gutten. Når hun gjør dette blir du såret, og som en reaksjon kontakter du jentas mor og rett ut sladrer om hennes "utskeielser". Snakk om å være god venn. Jeg må likevel si jeg føler sympati for deg. Din venninnes oppførsel mot deg under dette oppholdet er langt i fra omtenksomt, hvilket det er vanlig venner er mot hverandre (ihvertfall sist jeg sjekket..). En ting er ihvertfall sikkert: Feilen ble gjort i det dere satte dere på flyet mot varmere strøk, bare dere to. 1 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Hun fikk kun lov å dra til syden pga meg, fordi moren ser på meg som ansvarlig og derfor hadde jeg ansvaret. At hun da viser så til de grader at hun ikke er moden nok for dette synes jeg det er best at moren får vite det slik at hun skjønner at det ikke var lurt å sende datteren sin ned dit. Hun dumpa meg på flyplassen, samtalen går noe som det her Meg: du lovte å aldri bytte meg ut med noen Hun: Det er din feil, hadde ikke du sendt den siste meldinga hadde jeg satsa på deg, men jeg skjønner nå at vi aldri kommer til å bli som før igjen Meg: Det er fordi du ikke vil lenger at dette her ikke funker, og ikke pga en jævla melding jeg har sendt, problemet startet lenge før dette her, det å dumpe et års vennskap pga en melding er bare tragisk Hun: Du er tragisk, jeg er så jævli over deg Meg: paff* Hun: Hvorfor ser du så lei deg ut? Hva feiler det deg? Dette var etter en venlig tone oss imellom hele dagen tidligere, dette var rett før vi skulle skilles. Merkelig nok tar jeg det ikke så veldig tungt, jeg har bare vært naiv når det gjelder henne og stolt på det hun har sagt, men ser nå at det var en liten tabbe. Dette høres kanskje tragisk ut, med dumping av vennskap ol. Men vennskapet vårt har egentlig vært mer som et åpent forhold. Og hun har sagt ting tidligere som jeg ser bare er løgn, som i at hun elsker meg og setter meg like høyt som moren sin og hadde gjort hva som helst for meg. 2 dager seinere dumper hun meg, ye right.' Heldigvis tilbake i Norge nå, skal ut å treffe nye jenter, desverre er jenta jeg var intressert i men dumpa pga denne jævleskapen opptatt for tiden. Men jeg får se hva som skjer. Har fjerna alt som gjør det mulig for å henne å kontakte meg, så håper jeg bare at dette er enden på alt, har vært igjennom nok helvete nå. Når jeg satt på andre siden av saken var jeg såå mye mer hensynsfull og det er nesten så jeg angrer på det nå Jeg er ikke lei meg akkurat nå, men er så redd for at den følelsen skal komme. Jeg tørr ikke være aleine, jeg tørr ikke høre på triste sanger, jeg tørr ikke se bilder av henne, jeg tørr ikke å få vite noe som kan tilsi om hvordan hun har det fordi jeg er redd for at det skal få meg til å savne henne mer. Det har kanskje ikke gått helt opp for meg ennå, hun var endel av hverdagen min, og det å nå vite at det er over for alltid er så trist å tenke på. Men samtidig er jeg nyskjerrig, jeg lurer på om hun savner meg eller om hun var over meg slik hun sa, jeg lurer på om dette var tungt for henne eller om hun bare ikke brydde seg. uff... Endret 27. juli 2010 av Tmz Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Det er bare å spole over dette her vet du! Sett på en film, drikk tilstrekkelig mange pils og ut-ager deretter, så er du ferdig med denne irrasjonelle frykten med en gang Lenke til kommentar
Gjest asd Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ha trekant med en gutt og dere to, og vær den som får mest sex og vis at du er sjefen Det ville jeg ha gjort, da gir hun seg. 100% success ! Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ha trekant med en gutt og dere to, og vær den som får mest sex og vis at du er sjefen Det ville jeg ha gjort, da gir hun seg. 100% success ! Bare tull! Kom deg ut ha det gøy sammen med venner, finn på noe nytt og spennende, prøv å kom over henne. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Livet er fullt av kjærlighet. Dette ordner seg. Se det positive i det, ikke la egoet ta overhånd og ikke brenn broer: Om noen uker vil du merke at du har lært en hel masse om deg selv og ting kan ha forandret seg stort. Blured oppsummerer det hele godt her. Det med at det er meldingen som utløste bruddet skal du ikke tenke på. Ingen liker å si ting som de er, en melding eller noe annet er en enkel måte å omgås å være ærlig med, eller såre, seg selv og/eller andre. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Vel skjønner godt at hun kan bli irritert når du begynner med det dere "føler vi sklir ifra hverandre" greiene, blir selv jævlig irritert i blandt når man bare ville chille og ha det gøy også vil plutselig noen bare sitte å grine å gnåle i trynet ditt hele dagen. Så klart er det greit å snakke åpnet om ting og fortelle den andre personen hvordan man føler osv, osv. Men å holde på med den dere klagingen 24/7 sånn som du har gjort synes jeg ikke noe særlig om. Jeg ble også utrolig irritert av å lese noen av innleggene dine, dere var tross alt bare venner med "benefits" kanskje du skal få sheldon cooper fra the big bang theory til å forklarer deg hva det går ut på? Med det sagt, så ser jeg din side jeg gjøre oppriktig talt det. Her er dere to venner på 16 (går ut i fra at du også er det?) som er i Syden alene. En ting er om dere hadde vært en liten gruppe men når dere er to stykker alene må man virkelig passe på hverandre, spesielt når man er så ung. Skjønner godt at du ble dritt nervøs når venninna din på 16 år er ute hele natta med Apòlio på 25 fra baren. Var også litt dårlig "kompis" av henne og dtiche deg på den måten for en Syden flørt, og skjønner godt du blir litt lei deg når du har sett for deg å bare ha det chillrn med ho liksom. Stikke innom en bar og møte ett par folk, slappa av litt i solo med en drink og knulle litt om kvelden. Men sånn ble det jo dessverre ikke. Tror det er bra dere "slo opp" virket ikke som dere funket så bra sammen, som noen andre her sa så er du rett og slett for dame og ho er litt for mann. Håper det ordner seg for deg da. (PS dårlig gjort å ringe mora btw..det var litt vel drøyt..) Endret 27. juli 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Vel - greit å ringe morra da. Noen må jo ta tak i det der, ellers er hun på god vei til å bli prostituert narkis. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Ja skjønner at hun blir irritert jeg også, men jeg var desperat. Men har ikke snakket med henne på flere dager, og jeg føler meg bedre egentlig. Søyt ikke hele dagen, men snakket ut om ting, ting var bra, vi hadde det dritkult sammen helt til hun dreit seg ut igjen. Det var dager hun kun holdt seg til meg også, og det betyr vel noe, men vi klarte virkelig ikke å møtes på halvveien, så derfor er det bedre å kutte hverandre ut helt. Kanskje vi finner tilbake til hverandre seinere og kan være venner, fordi hun har kvaliteter jeg ikke har sett i noen andre mennesker jeg har møtt tidligere, men desverre er hun en det er lett å komme i krangler med og det er alltid mye oppstyr rundt henne, ikke bare med meg, men også med andre, er ikke bare jeg som har følt meg sviktet av hun for å si det slik. Jeg føler at det å si ifra til moren var riktig, moren lot henne dra som en slags test for å se om hun var moden nok, og det synes jeg virkelig ikke hun var når hun ble med folk på langt over 20 som hun ikke kjente. Hun kunne blitt voldtatt, hun kunne havnet i store problemer, det skjedde jo ikke og sjansene er jo ikke store, men når jeg sa ifra til moren tenkte jeg på hennes eget beste, skal jeg være helt ærlig. Endret 28. juli 2010 av Tmz Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Fra hennes side er det vel mye usikkerhet. De fleste sekstenåring er vel heller ikke så veldig gode til å møte på halvveien, det er en egenskap man lærer med årene vil jeg tørre å påstå, (dog det finnes grenser). Nå vet ikke jeg hvor mange år det er mellom dere, men oppførselen hennes og det faktum at du nærmest tok en foreldrerolle viser at det er litt forskjell mellom dere. Vanskelig å ha et forhold der man mental ikke er helt jevnbyrdige (slik det virker som her). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå