Skolegutt93 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hei, stemmer det at det er en sats på 3,15kr pr km man må skatte av når man kjører til jobb og fra jobb med servicebilene? Man bruker de jo ikke privat, kun kjøring hjem og til jobb. Prater nå om servicebiler til elektrikere og rørleggere, de er jo ikke egnet for privat bruk : s Setter stor pris på svar Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 hadde ikke du en post om nesten dette for bare kort tid siden? SERVICEBIL skatter man ikke av overhodet. Lenke til kommentar
Skolegutt93 Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 haha, stemmer det, glemte meg sorry lizzm Lenke til kommentar
Skolegutt93 Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 siramp, man må skatte av per km når man kjører bilen jeg og til jobb, slutt å skriv jug til meg, ikke engang GIDD å svar blir bare så sdfss Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hvorfor stiller du spørsmål når du ikke ønsker at vi skal svare? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 siramp, man må skatte av per km når man kjører bilen jeg og til jobb, slutt å skriv jug til meg, ikke engang GIDD å svar blir bare så sdfss Uhøflige og usaklige svar medfører stenging av tråden(e). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg