alex100 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 jeg har bestilt Waterchill og kom plutselig på om det passer på hovedkortet mitt? er det noen som vet eller har prøvd om det passer på et Asus A7N8X Deluxe? takker for alle svar.... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 http://www.bit-tech.net/review/216/2 Har aldri hørt om problemet før, men jeg brukte 2min på google og der fant jeg svaret. I actually had to bend one of the capacitors out of the way when fitting the Waterchill but this was relatively easy as it was only a small bend (!) Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 kanskje noen misforstod meg: jeg har ikke prøvd. venter fortsatt på pakken i posten, men jeg lurte på om noen kunne si om det kom til å passe eller ikke? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Det har du allerede fått svar på: Det går, men du må bøye en kondis. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 ok. og hva er en kondis? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 ok. og hva er en kondis? En kondensator. Kapasitiv diskret elektronisk komponent. (Les:"Liten rund dings som du ikke skal ødelegge.") Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hadde ikke skadet om du leste artikkelen som ble pasta litt lenger opp her da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå