HiSpeed Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg har Win 7 Home Premium og lurer på om jeg kan oppgradere denne til W7 Pro eller om jeg må kjøpe en ny versjon??? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Du må jo kjøpe en ny lisens da, men så fort du har en gyldig lisens kan du bruke AnyTime Upgrade, som du finner på startmenyen: Da skriver du bare inn den nye produktnøkkelen, så bruker pcen noen minutter på å oppgradere seg, og du trenger ikke å ha Windows 7 platen en gang. Alt ligger allerede installert, uansett hvilken versjon du har installert fra før av. Det er kun funksjoner som blir slått av og på via produktnøkkelen. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Kjøper jeg en oppgradering? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Kjøper jeg en oppgradering? Som du ser får du opp to valg: Det ene er å koble seg opp på internett å kjøpe versjonen direkte der. Har ikke prøvd dette, og vet ikke hvordan det fungerer. Edit, det fungerer ikke i Norge: Det andre valget forutsetter at du allerede har en produktnøkkel til Windows 7 Pro. Har du ikke det må du kjøpe deg en. Eneste mulighet for digital nøkkel sendt på mail med en gang, er via Microsofts egen nettbutikk i England. Om du ikke vil handle der, må du kjøpe en oppgradering eller fullversjon i en butikk (nettbutikk f.eks) her i Norge og vente til du får platene tilsendt, der finner du produktnøkkelen. Hvorfor vil du oppgradere til Pro egentlig? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Skal ha PCen i et nettverk Lenke til kommentar
myhken Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Skal ha PCen i et nettverk Home Premium funker jo i ett nettverk den også, men om du skal bruke (koble deg til) et domene, så må du har Pro eller høyere ja. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Er det noen som kan hjelpe med hvilken oppgradering (64bit) jeg må kjøpe for å få dette riktig? Gjerne prod# på feks. Komplett Lenke til kommentar
myhken Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Er det noen som kan hjelpe med hvilken oppgradering (64bit) jeg må kjøpe for å få dette riktig? Gjerne prod# på feks. Komplett Sjekket du meldingen din? Sendte deg et tips på personlig melding, kan spare deg for en del kroner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå