Wassabi Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) det var en annen tråd med samme siden, men den er stengt på grunn av et lite frustrasjonsutbrudd fra meg. beklager det hva synes dere om siden nå? www.kroppsvekttrening.no er ikke helt ferdig enda, men nærmer seg. på forhånd, takk. Endret 23. juli 2010 av Wassabi Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Mja... du har mekka den heeelt selv? Jeg vet ingenting om din bakgrunn så jeg antar du skal lage en proff side hvor du ønsker å selge/formidle noe til de store massene... og ergo er kravene rettet mot siden nå skyhøye Første inntryk: Sitter med litt sånn "hjemmespikka" følelse 1) "Hvem" siden er kommer ikke helt frem pga den scrolltingen rett under(scroll tingen tar for my oppmerksomhet fra "logoen", og ergo dårlig branding). 2) Menyen "om meg" og "kontakt" meg er noe anonym. 3) Skaff deg skikkelig bilder av øvelsene dine. Ikke ta de fra stua di, i det minste gå i et rom hvor det ikke er noe dekorasjon annet et trenings(da til ditt produkt)-relatert. 4) Alle dine grå bokser med dotted linje har tekst i seg som flyter ut over høyre side i IE7. skal du selge noe på internett så pass på å støtte alle browsere da du kan banne på at alle (typer) vil komme innom siden. 5) Fjern ALT personlig innhold. Jesus christ, du prøver å selge et helseprodukt og jeg finner et bilde av deg drikke ØL! NICEONE. Med masse trening som du gjør kan du sikkert unne deg det, men det hører ikke helt hjemme på siden din. Fant også et bilde av din bedre halvdel... siden din begynner å ligne "home" på facebook og ikke en side som skal virke seriøs og skal selge et produkt. Deg i full cammo ig airsoftgun er blodharry og senker din troverdighet til meg som potensiell kunde, får ikke lyst til å ta deg seriøs liksom. 6) Du har lasta ned designen et sted eller? fant en masse: <li><a href="#">Navigation Item Here</a></li><li><a href="#">Navigation Item Here</a></li> <li><a href="#">Navigation Item Here</a></li> <li><a href="#">Navigation Item Here</a></li> <li><a href="#">Navigation Item Here</a></li> Så på den tekniske biten får du også trekk i margen av meg. Det var litt konstruktiv kritikk. GL HF Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Takk for kritikk. Jeg er for øyeblikket ikke helt sikker på hva jeg vil egentlig. Jeg har tjent noen kroner på siden siden jeg startet, men det har aldri vært det viktigste for meg. Jeg vil vel egentlig bare tilby informasjon samt veiledning for de som likevel ønsker å la noen andre ordne trenings- og kostholdsprogram til dem. #3) Noe av poenget er jo å trene hjemme, så jeg synes ikke at hjemmebilder er noe problem. #5) Trodde det var lurt å fortelle litt om seg selv jeg, ikke bare idrettsprestasjoner liksom.. Som sagt, jeg er ikke helt sikker på hva jeg vil. Jeg kunne ordnet en ren business side hvor alt er perfekt og stilrent, men å tjene mest mulig penger er vel ikke det jeg egentlig vil. Var kanskje dumt av meg å spørre om kritikk når jeg ikke vet hva jeg vil engang hehe Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Du er inne på noe der... finn ut av hva du vil, rydd opp i henhold til hva du har funnet ut og spør igjen GL Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 403 Forbidden Forbidden You don't have permission to access / on this server. Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Du er inne på noe der... finn ut av hva du vil, rydd opp i henhold til hva du har funnet ut og spør igjen GL Har endret siden nå. Skal fokusere mer på å få kunder Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Fin side! ForbiddenYou don't have permission to access / on this server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå