wobber Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Får bare svart bilde på tv'en... Bruker en kabel jeg kjøpte i dag som går til scart inngangen på tv'en. Kan den være problemet? Maskinen er en dell i 4150 med ati radeon 7500 skjermkort... Hjelp!!!! Mvh Sondre Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Her tillater jeg meg å være så frekk at jeg ber deg om tre ting. 1: Bruk ikke store bokstaver i emnefeltet 2: Bruk ikke mer enn ett spørsmålstegn 3: Titt litt i gamle poster, søk på forumet Beklager at jeg ikke hjelper deg med ditt problem. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 1. Fiks Tittel, ikke no særlig med CAPS. 2. Sett tv-utgangen til PAL Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 ikke bruk caps lock i emnefeltet. tror du må gjøre noe med instillingene på skjerm egenskaper. Lenke til kommentar
vingtor Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei 1. Sørg for at du har aktivert tv ut, det kan gjøres med Fn og F4 knappen på bærbare eller du kan gå inn på properties ved å høyreklikke på desktopen og inn under advanced options. 2. Sørg for at du har valgt rett inngang på tven, og riktig scart inngang viss det er fleire. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 som regel er det feil signal type som er valgt. Velg pal på avanserte innstillingene. Hvis ikke det hjelper ta et søk og se på hva andre her på forumet har gjort for å få farge på tven!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå