4ndre Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hei Om eg kobler opp PS3 til pc skjerm med hdmi kabel får eg ikke lyd, for eg har en dvi til hdmi adapter. PS3en har en optisk inngang (hvis eg ikke tar helt feil), og pc skjermen har en minijack inngang, tror eg. Er helt vekke når det gjelder kabler og sånn, som dere sikkert skjønner. Noen som forstod hva eg mente og kan gi noen svar? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Hva heter skjermen? Har du anlegg med optisk inngang? Det burde funke. Kan jo også prøve rød og hvit kabel for stereo, men vet ikke om det funker siden du bruker hdmi. Lurer på om denne kan fungere. Endret 23. juli 2010 av ^fmj Lenke til kommentar
4ndre Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 BenQ T2210HD heter skjermen. Eg har ikke anlegg med optisk inngang nei. Men det burde da finnes en optisk til stereo kabel ? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Mener du må ha en slik converter (DAC). Mener at optisk bruker lys og 3.5mm kobber. Endret 23. juli 2010 av ^fmj Lenke til kommentar
4ndre Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Okei Takk for svar! Får se hva eg får til ! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Du bruker A/V kabelen som følger med playstation, så bruker du en adapter fra phono(female) til minijack(male) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå