Gjeli Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Sist gang jeg så på ny pc, hadde ati noe problemmer med å lage drivere som klarte å unytte kortene fullt. Hvordan er det i disse dager? Er driverene like ille eller er de blitt bedre? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 ATi har i min mening hatt skikkelig knall drivere siden 38xx serien når jeg forsøkte de mens Nvidia har vært på nedtur. ATi er også raske ute å fikse bugs som dukker opp så jeg er ganske så fornøyd med hva de har prestert så langt. Lenke til kommentar
johome Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Er en og annen gang innom Linux delen av forumet. Har hørt at de klager litt over ATI drivere, men de har vel kommet seg , eller ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Bruker du Linux er ikke ATI veien å gå for å si det sånn. Enda endel tull der. Men ellers så er ati driverene bra. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Er vell litt hva du er ute etter, har sett litt både og på det feltet der så jeg vet ikke. Antar for min del i Linux så lenge 2D delen funker så er jeg fornøyd da det blir mest server bruk med Linux og ellers blir det virtualisert. Lenke til kommentar
Gjeli Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Ok! Takker for svarene, det hjalp . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå