Mladic Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg har netopp kjøpt meg et SpendOn Visa Gavekort Og jeg skal handle på www.junkyard.no med dette kortet, siden jeg er under 18 år, og får ikke brukt mitt eget kort. Kundeservice sier at de ikke tar imot Spendon Visa Gavekort.. Dette er ganske rart, siden det eneste de spør om er Kortnummeret (16 tall) det har Spendon-kortet og CVC - (De tre siste sifrene på baksiden) Kortet har alt de spør om, og Spendon kortet inneholder x antall kroner. Noen som vet hvorfor de ikke tar imot? Jeg spurte på facebook, junkyard.no fansiden om det gikk ann, og en person sa det gikk ann. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Hvorfor si at det er et gavekort? Bare si du skal betale med Visa... Trenger ikke nevne hva det er... EDIT: Beklager, tror jeg misforsto litt. Har du sjekket på spendon.no at kortet virker og at det står penger på det? -C- Endret 22. juli 2010 av ChristianW Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg har ikke brukt kortet, kjøpte det igår, og det er mye penger oppi. Nettsiden spør ikke om det er kredittkort eller noe, men jeg spurte kundeservice og de sa nei det går ikke? Ganske rart... Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Har du prøvd å betale med det? Eller ringte du først å spurte om du kunne betale med det? -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå