DJ-Timoty Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 heissan.. har brukt Skullcandy "død snø" nå i 2 år som DJ headsett.. dette har tålt uante mengder juling.. er det noen headsett i samme, eller lavere, prisklasse som kan måle seg? mitt begynner å bli klart for utskiftning snart Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Jeg vet ikke prisklassen på de nevnte hodetelefonene, men AKG K 518 DJ burde være et godt alternativ, spesielt på lydkvaliteten. Endret 22. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
DJ-Timoty Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 så ut som et greit alternativ .. men hvordan er kvaliteten på dette? så ut som litt billig plastikk med tanke på å bli slengt rundt i DJ-kofferter sammen med cder, verktøy, og utstyr :-P Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg har dem ikke selv, men les litt på komplett.nos brukererfaringer o.l. Eigil skriver jo blant annet følgende: Andre positive ting er at det virker veldig solid. Lite slitasje på mitt selv om det er brukt mye. Jeg tror og det vil være vanskelig å ødelegge dem. De kan foldes sammen slik at de såvidt går den i en stor jakkelomme. I tillegg isolerer de godt. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 sennheiser hd25 er ett supert DJ-headsett, isolerer godt, og alle delene er utskiftbare, så ryker noe, kan du erstatte den enkle delen som har røket, i stede for å kjøpe ett helt nytt sett. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Men det er vel kanskje ikke å regne som "rimelig"? Endret 23. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 K518 består absolut ikke av billig plastikk, og hele headsettet føles som om det er god kvalitet, og så lenge du bretter det sammen tror jeg det skal holde fint, men 3.5mm kontakten er ikke tilpasset til trange lommer, da den er veldig stor, og kan knekke om den brukes mye i trange områder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå