wobber Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei. Kjøpte en kabel i dag som går i fra s-vhs til scart. På tv'en får jeg bare svart hvitt bilde... Hva kan problemet være? Maskinen er en dell 4150 med ati radeon 7500 Lenke til kommentar
ekren Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Signalet ut fra pc'en av av typen svhs - hvis tv'en din ikke støtter dette kan det være et problem. Selv om du da bruker en scart-omformer er det mange tv'er som ikke takler dette signalet, og det blir svart/hvitt. En mulighet er som andre her sier å sjekke om du har valgt PAL i avanserte innstillinger for tv-ut. En annen mulighet er å kjøpe en liten omformer fra SVHS til Compositt.. denne får du kjøpt på biltema for 30,-. Skal da fungere utmerket - hadde samme problemet selv med samme skjermkort! Hvis du søker i forumet finner du sikkert 100 poster om det samme temaet! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei. Kjøpte en kabel i dag som går i fra s-vhs til scart. På tv'en får jeg bare svart hvitt bilde... Hva kan problemet være? Maskinen er en dell 4150 med ati radeon 7500 Svarer som vanlig: Det kan være mange grunner til at fargene mangler, men de vanligste er: - Skjermkort ikke stilt til PAL. - Bruker s-videokabel med overgang til scart på TV som ikke støtter s-video. - Bruker s-videokabel med overgang til scart og ikke stille TV til å bruke s-videosignal på scartinngangen. - Bruker s-videokabel med overgang til scart på feil scartkontakt (hvis TV har 2 eller 3 scart er det ofte bare 1 som støtter s-video). Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 ikke bruk caps i topic please Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 ikke bruk caps i topic please sånt kan du holde for deg selv. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Beklager at jeg klager på deg igjen, men det holder jo også å opprette en tråd om gangen. Du har vel rukket å lese retningslinjene i løpet av den tiden du har vært medlem av forumet? Dette er den andre tråden din, og jeg bitchet litt i den også gitt.. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hei. Kjøpte en kabel i dag som går i fra s-vhs til scart. På tv'en får jeg bare svart hvitt bilde... Hva kan problemet være? Maskinen er en dell 4150 med ati radeon 7500 Dette kan skyldes flere grunner. Ligger mye på nettet om dette. En tips kan være å ta en titt på denne guiden. eller søke litt rundt på forumet. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Fleiper du eller, overLoad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå