Mr. President™ Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hei! Fikk COD MW2 til PC. Jeg installerte spillet på steam. Så jeg lurer på om man kan lage brukere på COD slik at flere i familien kan ha hver sin bruker og ikke at alle har en bruker. Når det er en bruker bare, så kan man heller ikke spille samtidig. Hadde vært bedre om det gikk ann å lage flere brukere. Er det mulig? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Nei, man kan ikke lage flere brukere på MW2 til pc. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 easj, hva om brødrene dine skal spille det? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Da må de jo kjøpe et selv? Eller spille på kontoen til xDestiny10x Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 det værste jeg har hørt, kjøpe to helt like spill bare for å spille online. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 Jepp. Ikke bra for oss som spiller, men for Infinity Ward er det BRA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå